Hallo,
Ik ben bezig op dit moment met de trial versie van Vegas Home Studio Platinum 12. Ik heb een gamerecording van 19.1 Gigabyte in het formaat mp4. Ik wil dit graag editen. Nu heb ik zeg maar het eerste uur (van de drie) ge-edit. Maar het maakt niet uit wat ik doe, hij hangt vast (stopped responding).
Wat ik al geprobeerd heb:
- file in een nieuw project geplaatst. Werkt niet.
- Vegas geïnstalleerd op de harde schijf waar ik op aan het werken ben.
- verschillende settings waaronder gpu acceleration aan en uit gezet.
- Vegas Studio 11 (zelfde probleem, vandaar dat ik de trial van 12 maar ging proberen)
Mijn computer zou volgens mij snel genoeg moeten zijn. Ik heb een Intel 3770K. Het is me al eerder gelukt om een video te editten, maar dit hing tijdens het editten ook regelmatig vast.
Kan iemand mij hiermee helpen? Tips/tricks? Alvast bedankt!
Ik ben bezig op dit moment met de trial versie van Vegas Home Studio Platinum 12. Ik heb een gamerecording van 19.1 Gigabyte in het formaat mp4. Ik wil dit graag editen. Nu heb ik zeg maar het eerste uur (van de drie) ge-edit. Maar het maakt niet uit wat ik doe, hij hangt vast (stopped responding).
Wat ik al geprobeerd heb:
- file in een nieuw project geplaatst. Werkt niet.
- Vegas geïnstalleerd op de harde schijf waar ik op aan het werken ben.
- verschillende settings waaronder gpu acceleration aan en uit gezet.
- Vegas Studio 11 (zelfde probleem, vandaar dat ik de trial van 12 maar ging proberen)
Mijn computer zou volgens mij snel genoeg moeten zijn. Ik heb een Intel 3770K. Het is me al eerder gelukt om een video te editten, maar dit hing tijdens het editten ook regelmatig vast.
Kan iemand mij hiermee helpen? Tips/tricks? Alvast bedankt!