Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik ben bezig op dit moment met de trial versie van Vegas Home Studio Platinum 12. Ik heb een gamerecording van 19.1 Gigabyte in het formaat mp4. Ik wil dit graag editen. Nu heb ik zeg maar het eerste uur (van de drie) ge-edit. Maar het maakt niet uit wat ik doe, hij hangt vast (stopped responding).

Wat ik al geprobeerd heb:
- file in een nieuw project geplaatst. Werkt niet.
- Vegas geïnstalleerd op de harde schijf waar ik op aan het werken ben.
- verschillende settings waaronder gpu acceleration aan en uit gezet.
- Vegas Studio 11 (zelfde probleem, vandaar dat ik de trial van 12 maar ging proberen)

Mijn computer zou volgens mij snel genoeg moeten zijn. Ik heb een Intel 3770K. Het is me al eerder gelukt om een video te editten, maar dit hing tijdens het editten ook regelmatig vast.

Kan iemand mij hiermee helpen? Tips/tricks? Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spike_wolf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 20:59

Spike_wolf

Genius Or Madman?.. You Decide

[GFX] -> [FVW] :)

Wat doet Ctrl+W ook alweer?
Humankind… be both.
Star Wars Awakens | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankje Spike. Ik was al bang dat ik op de verkeerde plek was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kobus Post
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-09 20:02
Heb je Quicktime geinstalleerd?

Wat zijn de volledige specs van je pc?

No trees were harmed in the creation of this message, but several thousand electrons were mildly inconvenienced.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KoploperMau
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 15:38
Hoe groot is je bestand? Heb je één groot bestand van 19,1GB of meerdere bestanden en is het totaal 19,1GB? Ik heb met Fraps weleens vergeten de "split" functie aan te zetten met als gevolg dat ik een video kreeg van een kleine 100GB van 1 uur lengte. Windows Media Player vond dit niet leuk en Sony Vegas evenmin.

Wissel je vaak van programma naar internetbrowser of ander programma? Als je dat doet dan gaat Vegas weer je bestanden controleren zodra het programma weer actief wordt. Als je een groot bestand hebt kan dit zomaar een paar minuten in beslag nemen (voor elke keer dat je Vegas op de taakbalk zet!).

Wanneer hangt Vegas precies? Als je het bestand in je Project Media sleept? Als je het op de tijdlijn zet? Als je het in de preview afspeelt? Nadat je een effect het toegepast? Kan je daarin iets preciezer zijn? :)