Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug] full screen videos in chrome for android

Pagina: 1
Acties:

• Elfjes
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Op mijn Nexus 7 (4.2.2) met de laatste versie van Chrome (25) kan ik geen videos meer kijken in full screen. Er verschijnt nog wel over de video de melding "press escape to exit full screen" maar de video gaat niet in full screen. Een "clear data" of Factory reset mocht niet baten. Ik had nog een backup liggen van een oudere versie van chrome (18) en die deed het wel gewoon. Ook heb ik html 5 videos op andere websites geprobeerd en deze werkten ook. Ook met een andere browser ondervind ik geen problemen.

Bla bla bla...

• _David_
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-11 08:53

_David_

FP ProMod

llama llama duck

Dit is een bug van de laatste Chrome for Android, Kan Tweakers niks aandoen.

I thought fail2ban would keep the script kiddies out but somehow you still seem to be able to login.

• JKP
  • Registratie: April 2008
  • Niet online

JKP

[ Voor 98% gewijzigd door JKP op 11-06-2024 13:15 ]

• Appel105
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Ik heb zelf ook nog steeds hetzelfde probleem. Gaat het probleem nog opgelost worden?

Daarnaast werkt het ook niet in de app. Er hebben wel eens in de app onder het filmpje een aantal links met resoluties gestaan. Als je hierop klikte werkte het wel gewoon (in de android video player). Kan dit misschien ook op de site gedaan worden?

Ik zie nu ook dat bijvoorbeeld een nieuwe review met daarin een video wel weer gewoon die links bevat. Maar het gebeurt ook heel vaak dat er alleen een videoverslag verschijnt (zoals de serie delftware). Deze video's komen niet in het lijstje reviews of nieuws...

[ Voor 29% gewijzigd door Appel105 op 09-06-2013 14:58 ]