Elke keer als er een mac verbinding maakt met het draadloze netwerk thuis valt internet in NO-time weg en kan ik de stekker er in en uit doen van de router voordat het weer werkt.
We hebben het over de Sitecom WL329 met nieuwste firmware, heb trouwens ALLE firmware geprobeerd die er van is!
Het probleem ligt echt aan de mac want er hebben nu een stuk of 10 verschillende PC's aan gehad draadloos en als die mac er bij komt valt de verbinding weer weg! Hoe kan dit in godesnaam......
.
We hebben thuis 1 mac dus ik kan niet met verschillende macs testen. Het is niet die van mij maar van mijn zus, de specs weet ik dus niet
.... voordat ik een extra router aanschaf....
Dit is geen trol post maar serieus
We hebben het over de Sitecom WL329 met nieuwste firmware, heb trouwens ALLE firmware geprobeerd die er van is!
Het probleem ligt echt aan de mac want er hebben nu een stuk of 10 verschillende PC's aan gehad draadloos en als die mac er bij komt valt de verbinding weer weg! Hoe kan dit in godesnaam......
We hebben thuis 1 mac dus ik kan niet met verschillende macs testen. Het is niet die van mij maar van mijn zus, de specs weet ik dus niet
.... voordat ik een extra router aanschaf....
Dit is geen trol post maar serieus
[ Voor 25% gewijzigd door A87 op 19-03-2013 12:14 ]
https://www.youtube.com/channel/UCl2XLRJ3VgCspwNG4_XCrkQ