ADSL/MXStream vraag

Pagina: 1
Acties:

• GREENSKiN
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20-07 09:56
Hele simpele vraag, maar ik kan het antwoord niet vinden op de MXStream of XS4All site.

Als je MXStream neemt, hou je dan je bestaande abbonnement (BelBasis/BelPlus) en heb je het in combinatie met MXStream, of is MXStream een vervanging ervan (wat ik dus eerst dacht, maar nergens een bevestiging van kon vinden)?

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 14:54 schreef GREENSKiN het volgende:
Hele simpele vraag, maar ik kan het antwoord niet vinden op de MXStream of XS4All site.

Als je MXStream neemt, hou je dan je bestaande abbonnement (BelBasis/BelPlus) en heb je het in combinatie met MXStream, of is MXStream een vervanging ervan (wat ik dus eerst dacht, maar nergens een bevestiging van kon vinden)?

Ja dan hou je dat gewoon

• GREENSKiN
Ah, bedankt. Wordt best duur dan.

Kan iemand anders dit ook\nog voor me bevestigen?

• Wouter
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
ok

• Thunder
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
bevestig :)

• GREENSKiN
Dank jullie wel! :)

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 16:13 schreef GREENSKiN het volgende:
Ah, bedankt. Wordt best duur dan.

Kan iemand anders dit ook\nog voor me bevestigen?
valt wel mee. Je betaald ook gewoon voor je tvkabel om tv te kijken. Die kosten blijven ook. Dus het verschilt niet veel.

• maartena
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09-2025
Duur? Voor Chello betaal je ook 99 piek, en dan heb je ook geen telefoonaansluiting erbij...En @Home is ook 99 piek tegenwoordig. Wel sneller dan ADSL, maar k neem aan dat het niet hebben van telefoonkosten een veel belangrijkere factor is.

Ikzelf betaal 130 piek voor Kabelfoon Premium (1024 kbit/s down, 256 kbit/s up), en dat is geloof ik een vrij realistisch bedrag voor zo'n verbinding....

"I reject your reality and substitute my own!"
Proud to be an American.
Hier woon ik

Pagina: 1