Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Budgetlaptop voor (oa.) video editing

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo forumgebruikers,

Ik ben op zoek naar een laptop in de prijsklasse van 500-750 en ik kom er niet uit.

Waar ik hem voor nodig heb:

Ik wil een krachtige laptop die onder andere video editen en dergelijke redelijk aan kan. Geen after effects of iets dergelijks, alleen het ietwat fatsoenlijk in elkaar zetten en kleurbewerken van HD video.

Ik vermoed dus dat ik minstens dit nodig heb (verbeter me als dit niet klopt)

6GB RAM (liever 8GB)
Een redelijke grafische kaart
Een i7 processor
1TB/750GB geheugen
En erg belangrijk, een helder scherm heeft met een goede kleurverhouding (goede zwartwaarden en dergelijke).

Ik was in staat om de Lenovo u410 op de kop te tikken met tweehonderd euro korting wat ervoor zou zorgen dat ik aan alle eisen ruim zou voldoen. Toen kwam ik erachter dat het een behoorlijk donker scherm met slechte kleuren had volgens veel recensies.

Nu ben ik dus weer bij stap 1, en ik kan weinig vinden wat echt goed zou zijn. Waarschijnlijk koop ik over een jaar ofzo een fatsoenlijke Macbook maar in de tussentijd ben ik zoek naar een redelijke laptop waarop ik gewoon een beetje aan de slag kan zonder de familie pc bezet te houden.

Alvast bedankt voor enig advies!

• rnark
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:33
Heb je al een shortlist met mogelijke kandidaten?

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

Misschien de 15R SE/17R SE?

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Verwijderd

Topicstarter
Het enige waar ik naar zit te kijken op het moment is de Dell Inspiron 15r SE. 6GB en i5 processor, 750GB geheugen met een HD scherm.

http://www.dell.com/nl/p/inspiron-15r-se-7520/fs

De 17r SE begint vanaf 800 euro wat ik net iets te duur vind voor een laptop die ik een jaartje houdt voordat ik hem doorgeef aan mijn broer.

Verwijderd

Topicstarter
http://www.bcc.nl/asus-50...KH_mYSehLYCFcRQ3god2B0ANw

De asus 500vd is ook 700€ net zoals de 15r SE maar heeft een betere processor en 500GB geheugen.

Weet iemand hoe het scherm van de Asus is?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 17-03-2013 18:26 ]

• Rordarok
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 24-11 22:00

Rordarok

De enige echte

Je kan met shopkorting (7%, ga uit van ongeveer 5% van het totaalbedrag door BTW aftrek) en EPP korting (5-7%) hem krijgen voor rond de 700. Zie Dell Waardebonnen Topic - Deel 2

[ Voor 17% gewijzigd door Rordarok op 17-03-2013 18:33 ]

#1 Chall 3v3/Challenger soloQ (LoL) - LEM (CSGO)

Verwijderd

Topicstarter
Ortzamoa schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:32:
Je kan met shopkorting (7%, ga uit van ongeveer 5% van het totaalbedrag door BTW aftrek) en EPP korting (5-7%) hem krijgen voor rond de 700. Zie Dell Waardebonnen Topic - Deel 2
Thanks, bespaart me weer dertig euro! Ik ga waarschijnlijk toch met de Dell vanwege het betere scherm, dat van Asus is niet zoveel soeps. (Mijn broer blijkt er een te hebben, haha). De verminderde processorkracht is balen maar dat neem ik er maar even bij.
Pagina: 1