NcDowload als torrent downloader

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SanTropez
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 30-10-2024
Ik kwam bij Isohunt en wilde een torrent downloaden.
Heel vervelend want de vertrouwde knop is weg.

Nu vind ik een HELE GROTE download knop en een onderliggend programma wil direct NcDownloader installeren.

Iemand daar ervaring mee? Want ik lees wisselende berichten hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• knokki
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 15-07 14:32
Volgens mij zijn de Isohunt servers down. Blijkt ook uit het feit dat er bij aanklikken van de verschillende queries het aantal trackers steeds op 0 staat en de omvang van de onderliggende bestanden niet vermeld wordt. Niet eerder meegemaakt.

Edit: inmiddels weer up

[ Voor 5% gewijzigd door knokki op 17-03-2013 19:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeTeraarist
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 00:21

DeTeraarist

#Boots2Asses

die hele grote knop is gewoon reclame, kijk ook maar naar de link die er onder zit. Wat je er mee doet moet je zelf weten, ik zou er gewoon van afblijven, want programma's die je op deze manier download zijn over het algemeen niet zo jofel. Overigens zie ik boven die knop gewoon een tekst link die naar een torrent verwijst?

Soms, als ik heel stil ben, kan ik de zon horen schijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rupie
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 08-09 15:19
Ik zie inderdaad ook gewoon een torent link staan en in de url onder de NcDownloader knop staan genoeg aanwijzigingen dat het om een ad gaat. Het is een downloadmanager, maar als ik er naar zoek vind ik geen enkele (voor mij) bekende site van waar je het pakket kunt downloaden. Moeten toch genoeg aanwijzigingen zijn zou ik denken?

Desktop | Server | Laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

knokki schreef op zondag 17 maart 2013 @ 18:28:
Volgens mij zijn de Isohunt servers down. Blijkt ook uit het feit dat er bij aanklikken van de verschillende queries het aantal trackers steeds op 0 staat en de omvang van de onderliggende bestanden niet vermeld wordt. Niet eerder meegemaakt.

Edit: inmiddels weer up
Daar zat de crux. Een tijdje was er geen 'echte' downloadlink zodat werd gesuggereerd dat de reclame deel van de site was.

Da's tenminste mijn beeld.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)