Mijn pc heb ik gekoppeld met mijn monitor en tv. Nu heb ik heb een tijdje geleden de Dell Ultrasharp U2412M gekocht. Deze heeft een resolutie van 1920x1200, terwijl mijn tv (Samsung LE32C530) een max resolutie heeft van 1920x1080. Nu heb ik maar 1 videokaart (Asus ENGTX460 DirectCU TOP/2DI/1GD5). Wat blijkt (nooit eerder aan gedacht) dat een videokaart niet verschillende resoluties op de verschillende uitgangen kan produceren. Hoe krijg ik nu toch hetzelfde beeld (duplicate screen) maar dan in verschillende resoluties???
-Als er persee een 2e videokaart in moet, kan het dan een verschillende videokaart zijn?
-Gaan ze dan niet clashen als ze dezelfde driver programma hebben (bijvoorbeeld als het ook een Asus is)
-Als ik precies dezelfde videokaart koop, kan ik ze ook koppelen via de SLI en nog steeds 2 verschillende resoluties produceren?
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.
-Als er persee een 2e videokaart in moet, kan het dan een verschillende videokaart zijn?
-Gaan ze dan niet clashen als ze dezelfde driver programma hebben (bijvoorbeeld als het ook een Asus is)
-Als ik precies dezelfde videokaart koop, kan ik ze ook koppelen via de SLI en nog steeds 2 verschillende resoluties produceren?
Hoop dat iemand mij hiermee kan helpen.