Hallo,
Ik probeer een functie te maken waarbij als op een van de li's geklikt wordt, diens waarde in een inputbox verschijnt (vrij gemakkelijk), maar deze inputbox moet zijn 'width' aan de 'width' van de gekozen string aanpassen, dwz, net zo lang zijn, zodat de string er net inpast. Helaas kan ik in jquery de width van een string niet achterhalen.(zie code). de .width() blijkt maar niet te werken.
Hopelijk heeft iemand ervaring met dit probleem.
Alvast bedankt
Ik probeer een functie te maken waarbij als op een van de li's geklikt wordt, diens waarde in een inputbox verschijnt (vrij gemakkelijk), maar deze inputbox moet zijn 'width' aan de 'width' van de gekozen string aanpassen, dwz, net zo lang zijn, zodat de string er net inpast. Helaas kan ik in jquery de width van een string niet achterhalen.(zie code). de .width() blijkt maar niet te werken.
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
| <script type="text/javascript"> $(document).ready(function() { $('li').click(function() { var selected_name= $(this).text(); $("#naam").val(selected_name); $("#naam").addClass("selected"); $(".dropdown").addClass("hidden"); var width=$(selected_name).width(); $("#naam").width(width); }); }); </script> |
Hopelijk heeft iemand ervaring met dit probleem.
Alvast bedankt