Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• harlekein
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-10 10:54

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Ik zoek een Android toestel voor niet te veel geld. Gamen vind ik niet belangrijk. Redelijke foto's kunnen maken en een mooi scherm wel.

De laatste high end toestellen zijn mij te duur en ik kom op de volgende selectie uit:

Xperia S - Lijkt mij een goede keuze voor de huidige orijs
HTC One S - Kleiner en handzamer
LG Nexus 4 - Alleen als ik deze via iemand in Engeland weet te verkrijgen, wat niet zeker is.

Wellicht zie ik nog wat opties over het hoofd. Ik wil niet meer dan 350,- voor het toestel betalen. Lichter in gewicht en handzamer in grootte vind ik ook een groot voordeel.

Edit: Dit topic mag weg. Ik denk dat ik mijn oplossing in dit topic gevonden heb: Samsung SIII v.s Sony Xperia Z bij T-Mobile Alphen a/d Rijn

[ Voor 12% gewijzigd door harlekein op 17-03-2013 15:18 ]

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15-11 19:35
Dus je hebt de Xperia Z uiteindelijk genomen?

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Nog niet. Deze aanbieding geldt alleen vrijdag.

[ Voor 114% gewijzigd door harlekein op 18-03-2013 22:43 ]

Verwijderd

Ga je hem daar halen?

• harlekein

harlekein

Creator Owner

Topicstarter
Nou, zelf ben ik niet in Nederland vrijdag, dus ik moet iemand delegeren. Dat betekent dat ik daarna het abonnement over moet laten zetten voor nog eens 25 euro. Dus het komt toch nog over de 700,- heen in totaal.

Ik twijfel nog eigenlijk. Nu wordt op de frontpage de Xperia SP getoond en die vind ik er ook wel weer goed uit zien. Het houdt nooit op. Ik kijk wel hoe het er voor staat over drie weken wanneer ik terug in NL ben.

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Een Galaxy S3 via studentmobiel is niet wat? :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

Verwijderd

harlekein schreef op maandag 18 maart 2013 @ 22:58:
Nou, zelf ben ik niet in Nederland vrijdag, dus ik moet iemand delegeren. Dat betekent dat ik daarna het abonnement over moet laten zetten voor nog eens 25 euro. Dus het komt toch nog over de 700,- heen in totaal.

Ik twijfel nog eigenlijk. Nu wordt op de frontpage de Xperia SP getoond en die vind ik er ook wel weer goed uit zien. Het houdt nooit op. Ik kijk wel hoe het er voor staat over drie weken wanneer ik terug in NL ben.
Ohw ok.. nou ik ga wel hoor! €25 p.mnd icm met Xperia Z mag ik niet mislopen!!!
Pagina: 1