Hallo allemaal.Ik ben al een tijdje aan het kijken om Xbmc te gaan draaien. Ik maakte eerst gebruik van een Boxee. Deze heb ik aan mijn vader gegeven met de intentie dat ik Xbmc wil gaan draaien. Nu heb ik al gekeken naar een Raspberry Pi, alleen werk niet alles even soepeltjes. Nu heb ik nog een paar onderdelen van een ouwe pc liggen. En nu lijkt het mij de beste manier om hier een HTPC van te gaan bouwen. Ik heb dus graag jullie mening of deze producten geschikt zijn. Ik heb zelf al wat High bit rate testjes gedaan [Killa Sampla] 50mbps ging vlekkeloos.
Hier in het kort mijn Hardware
Moederbord: Conroe945g-Dvi
Cpu:Intel Pentium D 3.40GHz
Geheugen: Dual Channel 1024MB [2x512]
Het enigste waar ik een beetje mee zit is dat er nog geen HDMI op dit moederbord zit. Dit is voor mij wel noodzakelijk omdat ik een Marantz Reciever gebruikt waar ik het Geluid en beeld over de Hdmi laat lopen. Dus het enigste wat ik nog moet aanshaffen is een Mooie Behuizing, en een Hdmi kaart. Nu weet ik alleen niet goed welke Hdmi kaart ik het beste kan nemen. Ik hoor graag van jullie
Even nog ter vermelding. Ik gebruik SMB in samen met een Synology Nas om bij mij Series/Movies te komen
Hier in het kort mijn Hardware
Moederbord: Conroe945g-Dvi
Cpu:Intel Pentium D 3.40GHz
Geheugen: Dual Channel 1024MB [2x512]
Het enigste waar ik een beetje mee zit is dat er nog geen HDMI op dit moederbord zit. Dit is voor mij wel noodzakelijk omdat ik een Marantz Reciever gebruikt waar ik het Geluid en beeld over de Hdmi laat lopen. Dus het enigste wat ik nog moet aanshaffen is een Mooie Behuizing, en een Hdmi kaart. Nu weet ik alleen niet goed welke Hdmi kaart ik het beste kan nemen. Ik hoor graag van jullie
Even nog ter vermelding. Ik gebruik SMB in samen met een Synology Nas om bij mij Series/Movies te komen