Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-07 16:30
LG Optimus G E975
Afbeeldingslocatie: http://www.lgoptimusg.nl/wp-content/uploads/cropped-lgoptimus-g.jpg
Inleiding:
Na maanden wachten komt de Optimus G van LG eind maart naar Europa. Het toestel dat de basis vormt voor de Google/LG Nexus 4. Het high-end model van LG met 4G LTE, een 720p IPS+ beeldscherm, een 13 MP camera en Android 4.1.2. De adviesprijs is €549. De telefoon is inmiddels bij verschillende webshops te pre-orederen.

Afbeeldingen:

Afbeeldingslocatie: http://www.lg.com/tr/images/smart-phones/e970-lg-optimus-g/gallery/copy-medium10.jpg
Afbeeldingslocatie: http://im.tech2.in.com/gallery/2013/mar/lg_optimus_g_front_112311062151_640x360.jpg
Afbeeldingslocatie: http://2f.zol-img.com.cn/product/98_500x2000/891/ce8HnB9idehoA.jpg

Reviews:
AndroidWorld
http://www.androidworld.n...-met-veel-eigen-software/
ComputerTotaal!
http://computertotaal.nl/...-review-lg-optimus-g.html
PhoneArena
http://www.phonearena.com...-T---Sprint-Review_id3154
Consumentenbond
http://www.consumentenbon...drul-lg-pop/lg-optimus-g/
Engadget
http://www.engadget.com/2...use-with-nexus-aspiratio/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
Ik ben waarschijnlijk één van de weinigen maar heb dit toestel net besteld bij Coolblue. Vooral omdat het design me erg aansprak en ik niet 700 euro over heb voor een telefoon (HTC One, Galaxy S4). Zijn er meer fans van dit toestel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363912

Hallo, ik heb dit toestel ook. Ik woon in Salt Lake City. Ik vind eht een erg mooi toestel, Wou eerst voor Galaxy S3 gaan maar dit toestel ziet er mij inziens beter uit. Hij had toen ik hem nog kocht android 4.0.4 opstaan ICS. Deze week echter begon Sprint, waar ik bij zit, met het uitrollen van Jelly Bean 4.1 voor deze telefoon. Ga vandaag een case kopen. Tot nu toe vind ik het een uitstekend toestel. Battery ging niet zolang mee naar 1 dag, maar denk dat hij naar een paar keer opladen wel langer mee gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 363912

Na een kleine week met deze telefoon te hebben gewerkt bevalt hij erg goed. De batterij gaat een volle dag mee. Ook ziet hij er erg mooi uit en werkt alles goed. Is zeer snel en een super mooi en scherp scherm. Ik heb de Sprint versie. Deze heeft geen verwijderbare battery en het geheugen kun je niet uitbreiden. Er zit overigens standaard 32Gb aan geheugen in wat toch vrij veel is. Een aanrader wat mij betreft deze telefoon..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magua
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 23:57
ik wil hem ook gaan kopen, of evt door T-Mobile bij een abo laten leveren. Zitten daar nog nadelen aan, aan zo'n T-Mobile exemplaar? Simlock of rare software die er niet af te halen is? Ik wil er natuurlijk wel tzt een custom rom opgooien...
Ook ben ik erg benieuwd naar jullie ervaringen , met name naar die speakerphone functie, die in de review zo slecht beoordeeld werd.
En de Sprint versie zou ik niet willen. SD slot en verwijderbare batterij vind ik een sine qua non.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
De Sprint versie is enige die in Nederland geleverd zal worden, met 13MP camera, zonder MicroSD-slot en 32GB intern. Weet niet of T-Mobile in dit geval een aparte software heeft, mijn vorige telefoon die daar vandaan had was wel branded maar niet simlocked.

Heb het toestel helaas nog steeds niet binnen, Coolblue wil niet opschieten met de levering :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DieGozerDaar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-06 05:56
Hebben jullie die oordopjes gezien die erbij worden geleverd?
Ik vind ze persoonlijk echt top kwaliteit!
Helaas had ik gelezen dat ze niet apart te koop waren.
Maar dat was 1 maand geleden :D
Voor degenen die geïnteresseerd zijn zie deze linkje Referrals zijn niet toegelaten.
Er staat dan wel dat het voor de Nexus 4 is, maar eigenlijk is die origineel voor LG Optimus G.

[ Voor 6% gewijzigd door AmbroosV op 05-04-2013 01:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magua
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 17-06 23:57
En de Optimus G Pro? Ik las op het internet dat ie al uit is. Komt die ook hier naar toe?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
De Optimus G Pro komt waarschijnlijk niet naar Europa helaas. Mijn Optimus G is nu 2 dagen binnen, wat een heerlijke telefoon!

Kom van een Nokia Lumia 800; alles is bij dit toestel zoveel beter. Behalve enkele handigheidjes van WP mis ik mijn oude toestel totaal niet. Moet nog wel een beetje wennen aan de grootte en het materiaal, ben erg bang dat ik hem beschadig. Heb wel een originele LG Bumber-case via Ebay besteld en die is vandaag binnengekomen. Het scherm is geweldig, de muziek via de meegeleverde oortjes klinkt vol en het volume is hoog, de camera presteerd prima en alles werkt heerlijk snel. Minpunten? Ben ze eerlijk gezegd nog niet tegengekomen! De belkwaliteit is absoluut niet slecht zoals beschreven in de review hier op Tweakers, aan beide kanten klinkt alles erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Planet X
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07-07 10:33
Ben het helemaal met je eens. Ik heb hem vandaag ook 1 week in gebruik en ben echt zeer tevreden. Ligt vooral heel erg goed in de hand vind ik. De standaard oordopjes vind ik persoonlijk wat minder. Zien er wel goed uit maar mijn Monster urBeats dopjes klinken vele malen beter. Ook over de batterij ben ik erg goed te spreken. Alleen bij zware spellen gaat het hard. Maar ook lekker vloeiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 01-05 12:48
Zijn maar weinig mensen die dit toestel hebben he?
Ik krijg er komende week 1 van LG om te reviews :)
ik zal mijn bevindingen met jullie delen voor de geïnteresseerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 18-03-2021
Weet er iemand of de Optimus G die in Nederland en België verkocht wordt (E975) Gorilla Glass,of een ander krasvrij schermtechnologie, heeft?
Op sommige sites van aanbieders staat vermeld dat het een krasvrij scherm heeft, op andere dan weer van niet.
Ook op de Nederlandse site van LG zelf wordt niets vermeld over Gorilla Glass, terwijl op de Amerikaanse site van LG bij de E-970 wel specifiek Gorilla Glass 2 vermeld wordt.

EDIT: Ondertussen contact opgenomen met LG en de Optimus G beschikt zowel aan de voor- als achterkant over Gorilla Glass 2 volgens hun.

[ Voor 13% gewijzigd door jordy1990 op 23-05-2013 11:14 . Reden: Vraag zelf beantwoord. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• izzo
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-06 11:31
Hij is nu in de aanbieding op iBood, doe er je voordeel mee zou ik zeggen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 19894

JJelle schreef op zaterdag 04 mei 2013 @ 19:27:
Zijn maar weinig mensen die dit toestel hebben he?...
Kennelijk..

Ik heb hem gisteren gekocht, en wat een snelheid zit er in het apparaat (kom van een Note 1 af) :9
En eindelijk weer een notificatieled. Was dat nou zo moeilijk :P

Ik moet wel wennen aan de gladheid van het toestel, ding is 2 keer van de bank gevallen :P :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Hier ook sinds vandaag een G. Ik kom van een SII en wat een beauty deze LG...Deze lijkt erg veel op een SII (wat ik een erg mooi strak design vind), maar nu snel, groot & mooi scherm (zelfs mooier dan het AMOLED vd SII), goede accu (volgens de t.net-review dan) en style-elementen vd Nexus 4.

R7 9700X / GB B650 Gaming X AX / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Makkelijke rooter ook nog, helaas wel met beroerde roms- ze werken slecht, laggy, missen features.

Ik zit gewoon op de standaard 4.1.2 rom. Werkt voor mij gewoon het beste.

En gewoon geen MHL kabel leveren :F ;(

[ Voor 11% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 08-06-2013 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Majin Buu
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Idd, direct geroot en wat meuk verwijderd. Ik heb geen behoefte aan een andere rom, alles werkt af-fabriek lekker soepeltjes itt andere merken...

R7 9700X / GB B650 Gaming X AX / RTX 5070 Gaming OC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
Mijn Optimus G valt zo nu en dan gewoon uit. Ik moet dan zelf op de aan/uit knop drukken om hem vervolgens weer in te schakelen. Iemand anders dit probleem ook? Best irritant dit... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-02-2024
Ik ben al enige tijd op zoek naar een nieuwe telefoon voor max €500. Ik overweeg om de Sony Xperia ZR te kopen, maar onlangs viel mij op dat de Optimus G al voor €400 te koop is. Na wat reviews te lezen is er nog 1 punt wat mij nog tegenhoud om deze telefoon te kopen, namelijk de microfoon. Blijkbaar is deze van slechte kwaliteit en kan de persoon waarmee je aan het bellen belt jou moeilijk verstaan.

Is dit bij jullie ook en is het ook echt storend of is de kwaliteit wel te doen? Zelf bel ik niet zo heel veel, maar ik vind dan weer wel dat wanneer je dan een keer belt, je wel goed verstaanbaar moet zijn en niet tegen je telefoon staan te schreeuwen om je verstaanbaar te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crankthisup
Heb nog nooit meegemaakt dat mensen mij niet konden verstaan eigenlijk, ook in een drukke omgeving. Er zijn vast toestellen met een betere microfoon maar slecht lijkt me deze zeker niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb ook geen klachten mogen ontvangen over de verstaanbaarheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Maar wel een *pats* crack in de achterkant. Toestel doet het verder prima.

(Warmteprobleem- te heet glas aan de achterkant op een koude ondergrond)

[ Voor 33% gewijzigd door Anoniem: 19894 op 11-07-2013 01:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 527869

Ik heb deze ook, maar kan verrekte moeilijk contact maken met de computer, LG PC Suite IV werkt ook niet naar behoren. Een gemaakte foto uploaden naar facebook is een crime. Of ben ik de enigste die er last van heeft. Maar beter als SAMSUNG S4 in mijn ogen, want die beweren gsm te verkopen met 16G, terwijl TOTAAL GEHEUGEN ongeveer 8G is. MISLEIDEND VAN SAMSUNG, vind ik . >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JJelle
Heb mijn Optimus G ingeleverd bij LG :) Krijg een nieuwe van ze aangezien ze hem ook niet meer aankrijgen nu.
Top service!
Maar met wel een beetje hulp van de Field Account Manager van LG :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wilke77
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 08-07 05:25
Heb ook de lg. Het is lekker snel en het ziet er ook nog eens mooi uit.ik kan het iedereen aanbevelen. Hiervoor had ik de Samsung s2. Wat een verschil met de LG. De batterij gaat nu veel langer mee, ik kan een hele dag wel halen. Dan Internet ik, watchap, youtube filmpjes kijken en een game spelen.
Ik heb geen spijt met deze koop. Op dit moment kan ik soms niet goed op youtube een filmpje kijken. Steeds moet het dan weer opnieuw opladen, heel vervelend. Meer mensen hebben hier last van. Dus een opluchting dat het niet aan het toestel zelf ligt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
Ik heb em ook sinds aan aantal dagen. Echt een top toestel en wellicht de beste prijs/kwaliteit verhouding voor een android smartphone! Voor €400 heb je een toestel dat zich niet veel onderdoet voor de huidige high-end toestellen. Alleen het scherm loopt 'achter' op de concurrentie (720P ipv 1080), maar ik vind het scherm al prachtig genoeg (ik kom van een bijna 3 jaar oude Desire Z dus zelfs een lage mid-range toestel is nog beter dan de Z). Daarnaast staat er een enorm sterke accuduur tegenover, wat het 'mindere' scherm goed compenseert. Momenteel zit ik op ongeveer 14 uur op 1 acculading met een screen-on tijd van ongeveer 4 uur. Ik heb momenteel ook vakantie dus vandaar de 14 uur. Ik heb daar overigens alle synchronisatie en google now aan staan en de eco modus uit. Ik wil eerst een weekje ongeveer kijken wat de prestaties zijn zonder eco modus en daarna een week met de eco modus om zo een goed resultaat te bepalen.

Voor de rest vind ik de LG PC Suite maar erg matig. Je kan hele mooie playlists maken, maar deze vervolgens niet naar je telefoon sturen als zijnde playlist. Ik heb nog niet veel naar de software gekeken, maar dat dit niet op een makkelijke manier kan vind ik erg tegevallen. Laat staan dat de software gewoon alles in een map dumpt om zelf maar een keer op je telefoon alles netjes in mappen te plaatsen. Ik hoop dat dit in de toekomst toch verbeterd gaat worden.

Edit:

Ik gebruik mijn telefoon de laatste tijd veel meer om te browsen en het is mij opgevallen dat de autocorrectie het niet doet in de browser. Bij sms'en of whatsappen doet die het weer wel. Ik gebruik nu swipe als invoermethode , maar vind het best storend dat bij normaal typen de autocorrectie het niet doet. Zijn er meer die hier last van hebben?

[ Voor 11% gewijzigd door ElmarJ16 op 14-07-2013 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
Zijn er nog mensen die last hebben van battery drain wanneer verbonden met 3G? Gisterennacht verloor mijn batterij 4% per uur terwijl mijn Optimus G niet gebruikt werd. Via de app betterbatterystats bleek dat de "msm_hsic_host" wakelock het toestel ongeveer 1 uur (op een periode van 7 uur) actief gehouden heeft. Als ik dit probleem google blijkt deze wakelock te maken hebben met de 3G verbinding, dit lijkt ook te kloppen want mijn LGOG verliest minder dan 1% per uur als ik wifi (ook tijdens slaapstand)aanzet.

Ik heb via Google nog geen echte oplossing voor de battery drain gevonden, heeft er iemand een idee? Het liefst ook zonder het toestel te moeten rooten, dat doe ik liever niet de eerste maanden dat ik een nieuwe gsm heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
Ik heb zelf ook last van deze "msm_hsic_host" wakelock. Ik heb echter nog 3 veel grotere wakelocks, namelijk "sns_async_ev", "sns_periodic" en "PowerManagementService" wakelocks. Voornamelijk die eerste 2 zorgeb ervoor dat mijn telefoon niet in deep sleep gaat. Deze staan allebij ongeveer 21 van de 23 uur aan (en daarbij heb ik nog een screen-on tijd van bijna 2 uur, staat synchronisatie aan en eco modus uit).

Ik sta met zulke cijfers versteld wat lg met de accuduur heeft gedaan. Het is alleen jammer dat het toestel veel meer kan en dat nu niet laat zien. Ik ga de komende tijd nog proberen de ergste wakelocks eruit te halen en zal de resultaten hier wel laten zien (als er mensen zijn die ook deze wakelocks hebben gehad en al opgelost hebben, dan is alle informatie welkom ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OssieW
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 23-03 20:18
Mag ik vragen hoe de ervaring is met de wifi ontvangst van de Optimus G? Ik zie online op Amerikaanse sites dat de AT&T versie nogal wat problemen geeft (Google: optimus g wifi problems) en ik vraag me af als dit met het Europese model ook het geval is.

Op Coolblue is deze momenteel voor wat ik denk een goede prijs te halen (20 euro / maand incl. 100 minuten en 500MB) maar ik heb nu dus al een telefoon die qua wifi (en GPS) niet super is - Jiayu G3 - en vraag me af als de Optimus G in die categorie wel een upgrade zal zijn. Als ik nu circa 11 meter van mijn router ben, dan valt mijn ontvangst al geregeld weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
OssieW schreef op dinsdag 30 juli 2013 @ 19:48:
Mag ik vragen hoe de ervaring is met de wifi ontvangst van de Optimus G? Ik zie online op Amerikaanse sites dat de AT&T versie nogal wat problemen geeft (Google: optimus g wifi problems) en ik vraag me af als dit met het Europese model ook het geval is.
Ik merk inderdaad dat mijn WIFI bij minder goed bereik soms wegvalt en moeilijk terug herconnecteert. Wat me wel is opgevallen is dat dit slechts bij 1 van de 2 draadloze routers thuis voorvalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
Ik merk zelf ook dat de G een iets minder wifi ontvangst heeft dan mijn vorige HTC Desire Z. Over het algemeen vind ik het nog goed te doen, maar wat jordy hierboven zegt klopt ook. Als ik in een kamer zit waar ik net wel/niet bereik heb en het valt weg, dan heeft de telefoon de grootste moeite om weer een connectie te maken. Ik praat dan over een situatie waar ik, wanneer ik ontvangst heb, net 1 a 2 streepjes ontvangst heb en wanneer die weg valt kan het soms lang duren voordat ik weer verbinding heb en soms helemaal niet. Ik moet dan naar een plek lopen waar ik wel ontvangst heb en dan weer terug lopen.

Nu zijn dit situaties die niet vaak voorkomen en wanneer ze voorkomen nog best makkelijk op te lossen en ikzou de Optimus G niet gelijk afschrijven op de iets mindere wifi ontvangst. Persoonlijk vind ik deze telefoon wel de beste prijs-kwaliteits verhouding hebben in het high-segment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
Vorige week heb ik een OTA updat ontvangen naar softwareversie E97510h-EUR-XX
Sindsdien heb ik de indruk dat mijn LGOG geen verbinding meer maakt met DC-HSPA (42 Mbps). Ik merk nl. dat ik op plaatsen waar ik vroeger (2 weken geleden) makkelijk 18-26 Mbps haalde over 3G nu "slechts" snelheden opmerk van maximum 11 Mbps. Is er nog iemand die ook opmerkt dat zijn maximum snelheden over 3G lager liggen?

P.S.: Ik weet dat 11 Mbps nog steeds een mooie snelheid is over 3G, maar het is toch een enorm verschil met 26 Mbps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Een beetje laat binnen, maar het NL Alert werkte. Ondanks de melding van de instelhulp dat het niet ondersteund word.

http://instelhulp.nlalert...op-jouw-mobiele-telefoon/
Uit tests blijkt dat deze mobiele telefoon NL-Alert niet kan ontvangen
Dus wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ColonelChocomel
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 10-05-2023
Ik heb hem ook gewoon gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 14:01
Hier helaas (wel alles goed ingesteld) geen NL-Alert mogen ontvangen.
Ik draai de E97510h-EUR-XX software versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat snel met de AOSP KitKat versie, van totaal onbruikbaar afgelopen zondag, is ie nu zeker bruikbaar oOo

Maar voor het goede hou ik het nog even bij stock 4.1.2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
Super,
Ik zat er ook over na te denken om mijn telefoon te rooten/customizen.
Er is niks bekend omtrent software updates voor dit toestel toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

itsmemax schreef op woensdag 06 november 2013 @ 12:50:
...
Er is niks bekend omtrent software updates voor dit toestel toch?
Op wat roddel en achterklap na nee :/
Volgende toestel gaat zeker een Nexus worden, die vendor grapjes ben ik inmiddels wel zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsmemax
Ik ben zelf ook al stiekem aan het gluren naar de n5 (wat een top toestel :D )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

M'n G is nog geen half jaar jong, die moet nog even mee :P (Op naar de Nexus 6?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341391

Weet iemand hoe je de Qslide kan laten verdwijnen, Hij neemt te veel ruimte in de Notificatiebalk in...... gr chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341391 schreef op donderdag 07 november 2013 @ 09:14:
Weet iemand hoe je de Qslide kan laten verdwijnen, Hij neemt te veel ruimte in de Notificatiebalk in...
Ga naar:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=2198212

Werkt ook op de E975.

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/NTQXltV8T7kjNWOso9Z5NqHI/thumb.jpg

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/pu9mYsFEWpmAiS7m5unFHxUS/thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 341391

kruscher, thankx heb je ook een handleiding om dit te doen. Het toestel is nog geen week oud en op stock.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Als je er via xda-developers en zonder ervaring met andere toestellen niet uit kunt komen, zou ik het maar niet doen. De kans op een bricked toestel is aanwezig.
Ik wil je wel op weg helpen als je root wilt: zoek naar Framaroot (zorg dat USB debugging aan staat); Je hebt wel een stock rom nodig die root exploits toestaat (E97510D hier als rom).

Voor een recovery als in CWM heb je een bootloader unlocker nodig, FreeGee in de play store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
[b][message=41194625,noline] Je hebt wel een stock rom nodig die root exploits toestaat (E97510D hier als rom).
Als je een hogere softwareversie hebt (bv. E97510H) kan je dan downgraden naar E97510D?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

jordy1990 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 12:31:
[...]

Als je een hogere softwareversie hebt (bv. E97510H) kan je dan downgraden naar E97510D?
Via de KDZ updater wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
Root is hier dus niet voor nodig? Kan je bijvoorbeeld ook een KDZ flashen van een ander land? Bij mij staat nu European open op, zou ik ook de E97510D kunnen flashen van Nederland? Dan heb ik ineens ook de beste modem voor de BeNeLux (waarschijnlijk) meegeflasht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Root is inderdaad niet nodig, je flashed met kdz het toestel in fabriekstoestand (je raakt dan ook alles kwijt wat je op het toestel hebt staan). Ik heb zelf ook EU open erop, maar ik kan niet zeggen dat ik klachten heb over GSM ontvangst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
Anoniem: 19894 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 13:48:Ik heb zelf ook EU open erop, maar ik kan niet zeggen dat ik klachten heb over GSM ontvangst.
Ik heb gemerkt dat rond de periode van de update van E97510D naar E97510H mijn 3G snelheden gehalveerd zijn (dus geen DC-HSPA) meer. Dus wil ik wel eens proberen of het aan de updat ligt (volgens LG niet, maarja) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206208

Hallo allemaal,
Ik lees vaak dat LG niet veel updates doorvoert. Op welke Andriod versie zit de Optimus G momenteel aub?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
jordy1990 schreef op zaterdag 09 november 2013 @ 14:45:
[...]
Ik heb gemerkt dat rond de periode van de update van E97510D naar E97510H mijn 3G snelheden gehalveerd zijn (dus geen DC-HSPA) meer. Dus wil ik wel eens proberen of het aan de updat ligt (volgens LG niet, maarja) :)
Ik heb daarnet de firmware gedowngrade naar E97510D (europe open) en mijn 3G downloadsnelheden zijn ineens verdubbeld van 10 Mbps naar 20Mbps. Blijkbaar is er toch een fout in de update gekropen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 206208 schreef op zondag 10 november 2013 @ 10:53:
Hallo allemaal,
Ik lees vaak dat LG niet veel updates doorvoert. Op welke Andriod versie zit de Optimus G momenteel aub?
4.1.2 officiëel. Er zou wel een update onderweg zijn, maar niemand weet wanneer en welke versie van Android het gaat worden.
jordy1990 schreef op zondag 10 november 2013 @ 16:49:
[...]

Ik heb daarnet de firmware gedowngrade naar E97510D (europe open) en mijn 3G downloadsnelheden zijn ineens verdubbeld van 10 Mbps naar 20Mbps. Blijkbaar is er toch een fout in de update gekropen.
En LG weet uiteraard van niets..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
[b]Krusher schreef op zondag 10 november 2013 @ 17:56:
En LG weet uiteraard van niets..
Neen, zij zeiden dat dit waarschijnlijk komt doordat Proximus zijn masten aan het upgraden is (waarschijnlijk bedoelen ze de 4G uitrol).

• jordy1990
De Optimus G eigenaars van Estland kunnen hun toestel binnenbrengen om te updaten naar Android 4.4 Kitkat. https://www.facebook.com/lg.electronics.estonia?fref=ts

Hopelijk betekent dit dat wij ook snel een update mogen verwachten! ;)

EDIT: LG Estland heeft net zelf aangegeven op zijn facebookpagina dat ze een fout hebben gemaakt en de Optimus G toch geen update zal krijgen. Dat zo'n bedrijf als LG zo een grote fout kan maken.. 8)7

[ Voor 38% gewijzigd door jordy1990 op 13-12-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordy1990
Opnieuw kondigt LG, samen met de Franse provider SFR, KitKat voor de Optimus G aan. Hopelijk is de informatie deze keer wel accuraat! :-)
http://m.gsmarena.com/lg_...lvr.it&utm_medium=twitter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15:10
jordy1990 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 18:31:
Opnieuw kondigt LG, samen met de Franse provider SFR, KitKat voor de Optimus G aan. Hopelijk is de informatie deze keer wel accuraat! :-)
http://m.gsmarena.com/lg_...lvr.it&utm_medium=twitter
Dan komen ze extreem laat mee, ik bedoel het is de 1:1 (voor 99% dan) gelijke broer van de Nexus 4, ik heb die en die draait allang de 4.4.2.

En dan denkt LG ineens, HEY de Optimus G zit vast op 4.1!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
Mizgala28 schreef op woensdag 26 maart 2014 @ 19:37:
[...]

Dan komen ze extreem laat mee, ik bedoel het is de 1:1 (voor 99% dan) gelijke broer van de Nexus 4, ik heb die en die draait allang de 4.4.2.

En dan denkt LG ineens, HEY de Optimus G zit vast op 4.1!
Beter laat dan nooit zeggen ze wel eens ;) Nu eerst maar wachten tot het ook echt gebeurd. Zal me niet verbazen wanneer ze zo in juli alles afblazen. Hopelijk zitten bij de release ook gelijk wat leuke features van de G2 erbij, zoals de tap to unlock.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElmarJ16
Nou ze hebben de update blijkbaar niet afgeblazen:

http://androidworld.nl/ni...-update-naar-android-442/

zojuist de OTA update binnen gekregen en nu aan het downloaden. Ben benieuwd welke features er allemaal bij zitten!
Pagina: 1