Arctic Accelero Twin Turbo ii fans draaien niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:06
Gisteren een Arctic Acc. TT2 binnen gekregen. De standaard fans op mijn Gigabyte GV-N460SO-1GI werken niet meer fatsoenlijk, lagers kaput waarschijnlijk. Alles is vervangen en ook memory koeling aangebracht, perfect allemaal. Nu komt alleen het probleem, de fans van de accelero spinnen niet op, altijd op 0%. Ik kan gelukkig wel mijn pc gebruiken mits de gfx kaart rustig blijft, vandaar dit topic.

pricewatch: Arctic Accelero Twin Turbo II
in combinatie met:
pricewatch: Gigabyte GV-N460SO-1GI

fan control werkt wel, maar tacho blijft op 0 in afterburner: http://i.imgur.com/HEzUk1k.jpg

Iemand tips voor dit probleem? Het kan toch niet zo zijn dat er een compatibility-issue is toch? :F

Dank alvast.

edit; denk dat de fan connector aansluiting anders is dan standaard gtx 460, ik ga ze eerst even aansluiten op een 12v rail om te zien of ze eigenlijk wel werken :+

edit2: fans werken prima met bijgeleverde grote 12v plug naar kleine 12v of 7v plug.

Dus of de kabels zitten verkeerd voor mijn videokaart, of the aansluiting heb ik stukgetrokken, maar dat laatste lijkt me zeer onwaarschijnlijk. Iemand die een soort van leek opweg kan helpen? :)

[ Voor 20% gewijzigd door kevz op 17-03-2013 15:33 ]

Mijn YouTube