Beste tweakeraars,
Ik heb een zeer hardnekkig probleem. Mij computer freezes op random tijden.
Met de foutcode : kernel power 41(63).
Wie weet wat ik nog kan proberen of weet een oplossing?, ik ben ten einde raad.
Wat heb ik geprobeerd te doen om dit op te lossen veel internet sites gelezen zo beetje alle voor dit probleem ,die kwamen o.a met deze dingen die ik heb getest:
1.10 verschillende Amd catalyst drivers getest en elke behouden tot die crash.
2. Memtest
3. Windows reinstall dan hoeft het nog niet te zijn dat het een hardware probleem is ,want ik installeer altijd de zelfde software.
4. Nieuwe PSU gekocht ,want hij maakte zoveel piepen en lawaai (had ik zowiezo nodig)
5. timings geheugen losser gezet
6. In windows apparaten beheer heb ik 2 audio sources, een realtek en creative sound card. (de Realtek uitgeschakeld in windows ,in bios ook maar dan gaat hij niet weg in mijn windows (bug)
7. Veel software verwijdert getest of dat het probleem kan zijn.
8. Speccy en Dxdiag ,logs bekeken of ik daar wat wat raars kon vinden.
En nog meer ,maar die kan ik niet zo uit mijn hoofd bedenken.
Hoop dat iemand nog wat weet dat ik kan testen of informatie wil weten om mij te helpen.
Vraag gerust want wil dit probleem oplossen.
P.s hardware specs:
Corei7 920 ,Asus Rampage 2 gene ,ocz triple kit (1600mhz,1.65v) Amd (Asus) 5870v2, Creative xfi elite pro,
Intel x-25m (80gb), Samsung (1tb) Corsair AXi860 randapparaten en wat fans
Dit was het zo beetje
Mvg, Michiel
Ik heb een zeer hardnekkig probleem. Mij computer freezes op random tijden.
Met de foutcode : kernel power 41(63).
Wie weet wat ik nog kan proberen of weet een oplossing?, ik ben ten einde raad.
Wat heb ik geprobeerd te doen om dit op te lossen veel internet sites gelezen zo beetje alle voor dit probleem ,die kwamen o.a met deze dingen die ik heb getest:
1.10 verschillende Amd catalyst drivers getest en elke behouden tot die crash.
2. Memtest
3. Windows reinstall dan hoeft het nog niet te zijn dat het een hardware probleem is ,want ik installeer altijd de zelfde software.
4. Nieuwe PSU gekocht ,want hij maakte zoveel piepen en lawaai (had ik zowiezo nodig)
5. timings geheugen losser gezet
6. In windows apparaten beheer heb ik 2 audio sources, een realtek en creative sound card. (de Realtek uitgeschakeld in windows ,in bios ook maar dan gaat hij niet weg in mijn windows (bug)
7. Veel software verwijdert getest of dat het probleem kan zijn.
8. Speccy en Dxdiag ,logs bekeken of ik daar wat wat raars kon vinden.
En nog meer ,maar die kan ik niet zo uit mijn hoofd bedenken.
Hoop dat iemand nog wat weet dat ik kan testen of informatie wil weten om mij te helpen.
Vraag gerust want wil dit probleem oplossen.
P.s hardware specs:
Corei7 920 ,Asus Rampage 2 gene ,ocz triple kit (1600mhz,1.65v) Amd (Asus) 5870v2, Creative xfi elite pro,
Intel x-25m (80gb), Samsung (1tb) Corsair AXi860 randapparaten en wat fans
Dit was het zo beetje
Mvg, Michiel