Mijn pricewatch: Point of View GTX 460 1024 MB GDDR5 PCI-E geeft geen beeld meer. Een ochtend moest ik snel even op de pc zijn maar de pieptoon van het mobo was langer dan normaal en er verscheen geen beeld. Na iets van vier reboots gaf de kaart wel beeld, daarna snel paar bestanden op stick gezet aangezien ik met haast moest vertrekken.
Bij terugkomst pc weer aangezet en weer een langere pieptoon en geen beeld. Zelfs na tientallen reboots niet.
De kaart heb ik daarna in alle drie de PCIe x16 slots geprobeerd; zonder succes.
Vervolgens de kaart in mijn oude Pentium 4 gedaan met een andere voeding; ook die begint te piepen en geeft geen beeld.
Specs:
C2Q Q9450
Scythe Mugen
2*2 GB Patriot Viper DDR3
EVGA nForce 790i Ultra SLI
PoV GTX 460 1024MB GDDR5
WD Caviar SE WD1600JD
Maxtor DiamondMax Plus 9
Corsair HX520W
TP-link WLAN PCI-kaartje
Zowel cpu als videokaart draaien op stock.
Op mobo zit een klein display en die blijf lang hangen bij een code met als beschrijving in manual 'init video'.
Oude videokaart (Radeon X700) werkt prima in mijn pc, dus ligt het lijkt mij aan de PoV GTX460.
Bij voorbaat dank!
Bij terugkomst pc weer aangezet en weer een langere pieptoon en geen beeld. Zelfs na tientallen reboots niet.
De kaart heb ik daarna in alle drie de PCIe x16 slots geprobeerd; zonder succes.
Vervolgens de kaart in mijn oude Pentium 4 gedaan met een andere voeding; ook die begint te piepen en geeft geen beeld.
Specs:
C2Q Q9450
Scythe Mugen
2*2 GB Patriot Viper DDR3
EVGA nForce 790i Ultra SLI
PoV GTX 460 1024MB GDDR5
WD Caviar SE WD1600JD
Maxtor DiamondMax Plus 9
Corsair HX520W
TP-link WLAN PCI-kaartje
Zowel cpu als videokaart draaien op stock.
Op mobo zit een klein display en die blijf lang hangen bij een code met als beschrijving in manual 'init video'.
Oude videokaart (Radeon X700) werkt prima in mijn pc, dus ligt het lijkt mij aan de PoV GTX460.
Bij voorbaat dank!