Hoi allemaal,
Mijn oude netbook van 10 inch is gecrashed dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Ik ben nu op zoek naar een laptop die toch iets meer kan dan zo'n kleine netbook maar hij moet wel portable blijven. Het liefst wil ik daarom een van 14 inch, maar 15 inch zou ook kunnen als hij maar licht is.
•Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Internet, Word voor studie, films en muziek, en casual gaming zoals de sims 3.
•Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn max is 500 euro, maar ik heb er nu een op het oog die mij heel goed lijkt en 660 euro kost. Als hij heel goed is wil ik daarom nog wel 100 euro bijleggen op mijn max maar liever niet.
•Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, dat is erg belangrijk, ik reis veel en wil daarom een die portable is en het lang volhoudt.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet echt, alleen absoluut geen mac.
Ik heb er dus al een op het oog, maar wil graag weten of er toch niet misschien een goedkopere en/of betere is, voordat ik hem ga bestellen:
Sony vaio E series
Intel®Core(TM)i3-3120M,2.50GHz
Windows 8
35,5 cm LED, 1366x768
AMD Radeon HD 7670M 1GB
320 GB Serieel ATA (5400 rpm)
4 GB 1600 MHz DDR3-SDRAM
DVD-station
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Sanne
Mijn oude netbook van 10 inch is gecrashed dus nu ben ik op zoek naar een nieuwe laptop. Ik ben nu op zoek naar een laptop die toch iets meer kan dan zo'n kleine netbook maar hij moet wel portable blijven. Het liefst wil ik daarom een van 14 inch, maar 15 inch zou ook kunnen als hij maar licht is.
•Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Internet, Word voor studie, films en muziek, en casual gaming zoals de sims 3.
•Wat mag je laptop gaan kosten?
Mijn max is 500 euro, maar ik heb er nu een op het oog die mij heel goed lijkt en 660 euro kost. Als hij heel goed is wil ik daarom nog wel 100 euro bijleggen op mijn max maar liever niet.
•Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
Ja, dat is erg belangrijk, ik reis veel en wil daarom een die portable is en het lang volhoudt.
•Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Nee niet echt, alleen absoluut geen mac.
Ik heb er dus al een op het oog, maar wil graag weten of er toch niet misschien een goedkopere en/of betere is, voordat ik hem ga bestellen:
Sony vaio E series
Intel®Core(TM)i3-3120M,2.50GHz
Windows 8
35,5 cm LED, 1366x768
AMD Radeon HD 7670M 1GB
320 GB Serieel ATA (5400 rpm)
4 GB 1600 MHz DDR3-SDRAM
DVD-station
Ik hoor het graag!
Groetjes,
Sanne