[PHP] Check op git voor laatste versie

Pagina: 1
Acties:
  • 373 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eagle00789
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 09:55

eagle00789

Est. November 2005

Topicstarter
Voor een webapp die ik aan het ontwikkelen ben, upload ik de code naar github.
Als iemand deze webapp pulled en installed op een webserver, dan wil ik dat de gebruiker een mogelijkheid heeft in de About file kan opvragen of hij/zij de laatste versie draait (die dit dan weer checked met de versie op github)
Nu ben ik al aan het zoeken geweest hiervoor, maar kan niets bruikbaars vinden. Hebben jullie nog een idee hiervoor hoe ik dit kan doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exhar
  • Registratie: Februari 2007
  • Niet online
Wat heb je zelf bedacht en gevonden?

Welke opties zijn volgens jou niet bruikbaar? Waarom niet?

'k Kan zo een oplossing roepen (hint: check file @ github master repo) maar dat moet je zelf ook bedacht kunnen hebben - toch?

10 seconden Google-kunsten: http://stackoverflow.com/...-a-php-script-with-github

("php github check version")

[ Voor 28% gewijzigd door Exhar op 17-03-2013 07:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NMe
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 09-09 13:58

NMe

Quia Ego Sic Dico.

Dat inderdaad. We vinden het echt niet erg om te helpen maar als je vraag met een minuutje googlen ook opgelost is zul je toch echt zelf eerst wat meer moeite erin moeten steken. Ga eerst maar eens met de link hierboven aan de slag en als dat eventueel niet lukt en een verdere zoektocht óók niks oplevert dan kun je alsnog een nieuw topic open. Hou je daarbij wel aan de Quickstart want met zo weinig informatie als in deze topicstart staat kunnen we niks.

'E's fighting in there!' he stuttered, grabbing the captain's arm.
'All by himself?' said the captain.
'No, with everyone!' shouted Nobby, hopping from one foot to the other.

Dit topic is gesloten.