Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Epson Cartridge Reset/Niet herkend

Pagina: 1
Acties:

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 18:05
Hallo allemaal,

Ik bezit een Epson SX425W Printer en ik kwam op internet tegen dat er een mogelijkheid is om de cartridges te resetten. Toevallig was mijn magenta op dus ik dacht, gokje wagen met zo'n apparaatje. Ik heb de cartridge geprobeerd te resetten, echter het ging van 'leeg/moet vervangen' naar 'niet herkend'. Ik heb toen het maar daarbij gelaten en er niet meer over nagedacht. Vandaag wilde ik toch weer een keertje kijken en heb ik maar even alle 3 de kleuren gereset, omdat ik ergens las dat het alleen kon als de inkt boven 25% was. Dus ik resetten en de magenta was ineens weer tot leven gekomen, echter is nu de gele 'niet herkend'. Na nog een aantal keren resetten, stroom er af halen, er in en eruit etc. werkte het niet, totdat ik met mijn vinger de contactpuntjes van de gele cartridge in de printkop aanraakte. Hierna kreeg ik de melding dat voor magenta en geel de inkt 'niet origineel' was, maar of ik dat goed vond. Blijkbaar kon ik weer printen, maar bij het eerste het beste blaadje kwam de 'niet herkend' melding terug, voor zowel geel als magenta. Dit heb ik weer terug kunnen brengen naar alleen geel met wat geklooi, alleen nu werkt niks meer :? Iemand tips hoe ik weer kan printen? Kleur maakt me geen bal uit, wil eigenlijk alleen zwart-wit printen (zucht epson...)