Toon posts:

Help Tanzania aan Internet!!

Pagina: 1
Acties:
  • 124 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Dit is geen grapje. Ik zal even heel het verhaal vertellen.
Ik was gister bij mijn oma en daar was toevallig mijn oom uit Tanzania. Die mij een leuk maar heel lastig probleem gaf. Hij wou dat ze in de stad waar ze woonde een internet cafe openen. Dat is normaal niet zon probleem. Maar dat is wel een probleem als men voor 5 minuten bellen 100 gulden moet betalen. Nou leek mij dus de enige oplosing om sateliet internet te nemen maar daar weet ik dus helemaal niks vanaf. Weten jullie hoe het werkt wat het dan zou kosten en hoe je het daar krijgt. Het zal allemaal non profit zijn maar mag wel iets kosten.

Kan iemand helpen...

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• te(X)en
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 24-10-2024

te(X)en

plons...

Op zondag 03 juni 2001 14:47 schreef Exirion het volgende:
Laat ze eerst maar eens in Nederland fatsoenlijk internet gaan verzorgen. Hint: Casema >:)
Egoist.

Voor satelliet internet kun je eens hier kijken: http://satelliet.pagina.nl/

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

...

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op zondag 03 juni 2001 15:17 schreef Exirion het volgende:

[..]

Ik heb zelf godzijdank geen Casema, dus ik ben juist heel solidair met de arme Casema gebruikers. Absoluut niet egoistisch :)
Ok, maar ik denk dat ze in Tanzania (+ nog heel veel andere landen) heel blij zijn met casema.

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 14:47 schreef Exirion het volgende:
*censuur*
Sommige mensen in Nederland zijn verwende kinders... ;)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Iedereen is altijd ineens bloedserieus als het om goede doelen gaat, dus alles wat je zegt wordt meteen erg serieus genomen.

Ik had niet de intentie om iemand te beledigen, dus het is verwijderd. Als jullie de reacties ook verwijderen, dan is het weer een nette topic.

• te(X)en

te(X)en

plons...

Op zondag 03 juni 2001 15:37 schreef Exirion het volgende:
Iedereen is altijd ineens bloedserieus als het om goede doelen gaat, dus alles wat je zegt wordt meteen erg serieus genomen.

Ik had niet de intentie om iemand te beledigen, dus het is verwijderd. Als jullie de reacties ook verwijderen, dan is het weer een nette topic.
Als je dat vindt dan kan je je reactie toch gewoon laten staan. Je hebt nu duidelijk gemaakt dat je het niet serieus bedoelde (wist iedereen eigenlijk wel, neem ik aan), dus dan is het probleem toch opgelost.

En nee ik ga niet mijn reactie weghalen/aanpassen :)

• Exirion
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

Op zondag 03 juni 2001 15:50 schreef te(X)en het volgende:
En nee ik ga niet mijn reactie weghalen/aanpassen :)
Hoeft van mij ook niet hoor, maar de topic is een beetje rotzooierig zo >:)

Verwijderd

Topicstarter
Kunnen we nou weet ontopic gaan.
Ik wil dit wel graag weten. No offence maar toch.

• te(X)en

te(X)en

plons...

heb je nou al op die pagina gekeken die ik je gaf?

Daar staat volgens mij alle info wel op.

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 juni 2001 16:08 schreef te(X)en het volgende:
heb je nou al op die pagina gekeken die ik je gaf?

Daar staat volgens mij alle info wel op.
Is allemaal europees geloof ik

• te(X)en

te(X)en

plons...

je kan hier http://www.prikpagina.nl/list.php?num=634 een berichtje plaatsen

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 03 juni 2001 16:13 schreef te(X)en het volgende:
je kan hier http://www.prikpagina.nl/list.php?num=634 een berichtje plaatsen
Daar komt helemaal niemand

Verwijderd

help [b]/me[/b] aan kabel :(

/me wilt help

• Famoso
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Famoso

Delay no more.

Ik denk dat je die mensen nou maar eerst genoeg eten enzo kan geven en dan pas kan gaan denken aan internet

Half twaalf in een oud café. Twee mannen ruiken naar pis, dertien naar hachee. Dat haalt de pis dus nooit meer in.

Verwijderd

Op dinsdag 05 juni 2001 00:35 schreef Famoso het volgende:
Ik denk dat je die mensen nou maar eerst genoeg eten enzo kan geven en dan pas kan gaan denken aan internet
juist er zijn daar dingen wel belangrijker dan internet |:(

Verwijderd

Satteliet is ook niet echt te doen aangezien je altijd moet inbellen voor een upload, de download gaat via de schotel.
Geen optie dus.
(of je moet een schotel hebben die ook kan zenden, maar dat kost net zoveel als uhhh, jah, gewoon te veel)

Ik ga deze zomer naar Tanzania, en was ook al een beetje op zoek naar kosten voor bellen. Toen kwam ik op site's van Tanzania (.com.tn) dus ze hebben er wel internet.

Zoek in google eens naar "roaming tanzania kosten" dan krijg je verschillende tanzanianse (:?) site's, stuur eens een mailtje, en misschien kunnen zij je verder helpen.

Greetz,

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 05 juni 2001 00:35 schreef Famoso het volgende:
Eten hebben ze wel maar dit wil een priester gaan doen. In tanzania die hebben daar in dat dorp al een waterput gemaakt en een hoop andere dingen en nu willen ze een internet cafe.

• Mior
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-08 00:58
Op dinsdag 05 juni 2001 15:58 schreef DMS het volgende:

[..]

Eten hebben ze wel maar dit wil een priester gaan doen. In tanzania die hebben daar in dat dorp al een waterput gemaakt en een hoop andere dingen en nu willen ze een internet cafe.
lol..

"Ok, we hebben voedsel nodig, water, en een internet cafe"

:D

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
Op dinsdag 05 juni 2001 16:00 schreef Phantom_ het volgende:

[..]

lol..

"Ok, we hebben voedsel nodig, water, en een internet cafe"

:D
Internet is toch het derde levensmiddel of wist je dat nog niet ;)
Pagina: 1