Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
He,
Sinds een jaartje ben ik overgestapt van android naar windows phone, was allemaal erg leuk, maar ik mis android.

Ik had een nexus s en daar was ik erg tevreden mee. Als ik nu de nieuwe top modellen bekijk zijn deze allemaal qua formaat stukken groter en het formaat was wat mij betreft juist perfect bij de nexus s. Ik zit er nu dus over na te denken om een gebruikte (of ook nieuwe) nexus s te kopen.

Natuurlijk weet ik dat dit een ouder model is en vraag mij dus af of er actuele modellen zijn die hetzelfde formaat hebben en qua specificaties beter zouden zijn. In principe doe ik er alleen standaard spul mee; facebook, nieuws, whatsapp, instagram, etc...

Een gebruikte nexus s zijn al vanaf 140e te vinden op amazon, prijs speelt dus wel mee in mijn beslissing. Heeft iemand gedachtes over alternatieven?

Dank,

Do what you love, do it often

• HallonRubus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15-11 19:49
Je kunt voor iets meer dan €200 ook een Xperia Sola of Xperia P kopen. Deze hebben een veel sneller dual-core processor en de bootloader is ook makkelijk te unlocken, met daarnaast prima Cyanogenmod support.

https://sites.google.com/...ia/home/supported-devices

Misschien kun ben je zelfs wel bereid om wat meer te betalen voor bijvoorbeeld een gebruikte Galaxy Nexus
pricewatch: Samsung Galaxy Nexus i9250 Titanium
Oeps, vergeten dat het ook om formaat ging :)

Ik heb zelf ook nog een singlecore telefoon in gebruik en ik zie mezelf hier niet nog een jaar mee aanmodderen.

[ Voor 42% gewijzigd door HallonRubus op 17-03-2013 14:38 ]

• macciez
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 05-09 20:31
Thanks sdk, die Sola ziet er wel leuk uit. Eens zien wat er allemaal tweedehands is te krijgen :)

Do what you love, do it often