Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hoi!

Ik ben op zoek naar een telefoon die LANG kan opnemen. Video bedoel ik. Kwaliteit maakt niet zo veel uit. Hoeft dus niet HD ofzo. En met lang filmen bedoel ik een aantal uren. Achter elkaar. Heb een 2e hands Vivaz Pro van Sony Ericsson maar die kapt er na anderhalf uur al mee. En mn eigen Xperia S wil/kan ik er niet voor gebruiken.

Enig idee? Hoeft geen smartphone te zijn... als ie maar lang en duidelijk kan filmen. Ideeën anyone?

Alvast bedankt :)

• Steephh
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:23
Waarom moet het specifiek een telefoon zijn en geen standalone camera? Lijkt me dat je daar veel meer aan hebt.

_@/'

Verwijderd

Topicstarter
die zijn duurder. Een telefoon is goedkoper :o

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 19:44

weebl

YARR!

Begrijp ik goed dat je al een telefoon hebt en er nu nog eentje wil kopen. specifiek om mee te filmen? Waarom inderdaad geen normale videocamera. Hoeven helemaal niet duur te zijn hoor. Bijvoorbeeld:

pricewatch: Sony Handycam HDR-CX220E Zwart

Daar kan je uren lang mee filmen en het beeld is veel beter dan van een smartphone.

• Timons106
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 20-10 12:36
Verwijderd schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 19:16:
die zijn duurder. Een telefoon is goedkoper :o
Wat een onzin, voor nog geen €50,- heb je al een camcorder (pricewatch: Aiptek Pocket DV T230 Zwart).
Maar ik zou je willen aanraden om voor een beter merk als Toshiba te gaan (bijvoorbeeld de pricewatch: Toshiba Camileo S40 Zilver).

Een telefoon zal voor de videofunctie alleen altijd duurder uitkomen (prijs/kwaliteit gezien).

Verwijderd

Topicstarter
Timons106 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 19:21:
[...]

Wat een onzin, voor nog geen €50,- heb je al een camcorder (pricewatch: Aiptek Pocket DV T230 Zwart).
die lijkt me wel wat. Ga es ff op onderzoek uit. Thx.
Pagina: 1