Wireless-N Wifi Repeater installeren

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 322607

Topicstarter
Hallo allemaal ,

Ik heb onlangs 2 wifi repeaters aangeschaft om mijn draadloos netwerk wat verder uit te breiden en te zorgen voor een goede verbinding op elke etage
Te weten de Wireless-N Wifi RepeaterAfbeeldingslocatie: http://i01.i.aliimg.com/img/pb/166/313/451/451313166_506.jpg
Maar ik krijg met geen mogelijkheid dit ding correct ingesteld.
Ik werk vanaf een Mac en probeer het te configureren , maar het wil steeds niet lukken.
Volgens de manual is het een kwestie van naar het ip-adres gaan ( 192.168.10.1 ) en de Basic Settings Configuration doorlopen. Maar OF ik krijg geen internetverbinding via de repeater , OF de draadloze modem zelf is niet meer te benaderen.
Ben hier nu al een week mee aan het stoeien geweest en krijg het met geen mogelijkheid voor elkaar om het aan de praat te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nooberke
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:16
Als je verbonden bent met de nog niet ingestelde repeater is het niet meer dan normaal dat je het modem niet meer kan benaderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Dat snap ik , maar als ik dus die basis setup doorlopen heb en de gevraagde gegevens heb ingevuld zou het allemaal correct moeten zijn en dus de volgende keer dat ik daar verbinding mee maak , de wifi gedeeld zou moeten zijn. Maar ook die vlieger gaat niet op.
Op de een of andere manier mis ik ergens iets , maar ik zou bij god niet weten wat..
Ook is de repeater na het configureren niet meer te benaderen op het oorspronkelijke ip-adres en dus kan ik verder niets meer wijzigen. Die reset knop is tot nu toe het meeste gebruikt van heel dat ding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vlassie1980
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 30-05 14:25
Repeaters zijn flut dingen, zorgen dat je alleen maar nog meer latency hebt.
Waarom breng je hem niet gewoon terug en kies je voor een powerline oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Omdat er al 1 uit de verpakking is geweest en ik daar geen geld meer voor terug krijg ( € 50 ).
Ze worden toch niet voor niets verkocht , ik neem aan dat het toch gewoon zou moeten werken al is het maar voor een tablet en/of smartphone
Ik ben ook niet van plan om via de repeater mijn downloads te gaan trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coendeurloo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-05 10:55
Ik heb ook dit zelfde apparaat gekocht, maar het lijkt niet te werken, heeft iemand hier succes mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 38354

Zijn alle instellingen juist? inclusief het ingestelde kanaal, deze moet het zelfde zijn als van je huidige wifi, anders maakt hij inderdaad geen contact.

Normaal gesproken zit er ook een stukje software bij die helpt bij het koppelen van de repeater aan je bestaande netwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itxs
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Heb deze vorige week nog voor een klant ingesteld, als je router WPS ondersteund is het letterlijk 2 drukken op de knop (1x WPS op je Router) daarna de WPS knop op de repeater.

Neemt netjes de SSID en CHANNEL over en ze werken.
Pagina: 1