Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• matin112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-11 12:43
Hallo tweakers,

Momenteel heb ik een Samsung Ace met abo, maar de Sammie is duidelijk aan vervanging toe. Stottert erg vaak bij het openen van apps of zelfs bij het openen van de toetsenbord moet ik af en toe wachten totdat het reageert.

Ik bel en sms amper en internet gaat voor het grootste deel via de wifi. Vandaar dat prepaid mij het beste lijkt ipv een abo. Internetgebruik via 3g zal beperkt blijven tot een beetje browsen, mail checken en whatsappen.
Denk 200 of 500mb per maand. Heb net Onavo gedownload om te checken hoeveel ik verbruik p/m.

Zijn er specifieke sites voor prepaid deals? Welke prepaid raden jullie aan?
Voor een smartphone zat ik te denken aan een HTC Desire X of de LG Optimus 4x HD. Beetje midclasse mobieltjes. Zat ook te denken aan een Chinese phone, maar wil niet het risico lopen van een fake. Nexus 4 vind ik ook interessant, maar 100 euro duurder dan de LG...

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
matin112 schreef op zaterdag 16 maart 2013 @ 14:19:
Hallo tweakers,

Zat ook te denken aan een Chinese phone, maar wil niet het risico lopen van een fake.
Risico op fake telefoon kan je voldoende afvangen (zijn gerenomeerde Chinese bedrijven als ZTE en Huawei die niet onderdoen voor de bekende merken en ook Xiaomi en Jayu staan goed aangeschreven)
Voor meer info check mijn discussietopic over Chinese mobile
Nadeel van chinese mobile is wel dat je garantie nul is (of praktisch niet te doen). Nog steeds een significant risico, maar wat ik tot nu toe heb gelezen, is de bulk van de aankopers tevreden.

Tijdje terug was ik ook bezig met zoeken en toen kwam ik in die prijscategorie uit op de Xperia U als beste telefoon. Ondertussen zijn we een half jaar verder, maar ik weet niet over ondertussen betere telefoons te krijgen zijn onder de 200 euro in Nederland. (Sony's Xperia U vervanger, de J zou ik in ieder geval niet kopen)

[ Voor 5% gewijzigd door eL_Jay op 16-03-2013 14:27 ]

• Waterlelie
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-03-2023

Waterlelie

CHTH

Waarom je J versie niet, mijn vriendin kwam net met het plan deze aan te schaffen.

G502_Roccat Taito_Asrock Z77 Extreme4_3770K@4.5Ghz_Samsung 750 512Gb_WD 2TBGreen_600W OCZ_MSI gtx980ti_16GB_ASUS VG278H_Philips Fidelio X2HR

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Nu online

Quad

Doof

Wat is je budget eigenlijk? Het verschil tussen de HTC Desire X en de Optimus 4x HD is bijna €100,- namelijk.

Gezien de globale en redelijke eisen / gewenste specs kom je eigenlijk uit op onderstaande:

pricewatch: Sony Xperia T Zwart
pricewatch: Sony Xperia S Zwart
pricewatch: LG Optimus 4X HD Zwart

Mijn voorkeur zou gaan op de Xperia T, ik vind dit qua uiterlijk echt een pracht telefoon.
Misschien dat je nog even kan wachten op de Sony Xperia SP (adviesprijs €399,0)? Persoonlijk vind ik die echt een fenomenaal mooi design hebben.

Je hebt ook nog de pricewatch: Sony Xperia L Zwart straks voor de zomer. Die krijgt een adviesprijs van €299,-.

[ Voor 87% gewijzigd door Quad op 29-03-2013 23:09 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️
nggyu nglyd

• matin112
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 03-11 12:43
Mijn budget zit rond de €300 voor het mobieltje. Omdat ik eigenlijk geen intensieve apps gebruik denk ik niet dat ik echt quadcore nodig heb, vandaar de HTC Desire X. Maar voor een beetje future proof misschien toch in de richting van de 4X HD. Ga ook binnenkort naar Engeland dus misschien een Nexus 4 voor 239 pond (8GB versie). Of toch beter even wachten? Die Xperia SP zat namelijk ook op mijn radar, maar €400 vs €300 voor de nexus 4 is aanzienlijk.