Welk monitor geeft het neeste waar voor zijn geld?

Pagina: 1
Acties:

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:18

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
Alsnog een topic, ik durf het zelf nog niet aan om de knoop door te hakken. Standaard verhaal, beeldscherm klapt, nieuwe nodig.

Eisen
Op z'n minst 1920x1200. Vooral die 1200 is van wezenlijk belang. Ik kom van een 1600x1200 scherm af en die 1200 pixels breed was geweldig.
Rond de 25 inch. Zolang het maar niet boven de 30 en onder de 20 gaat.
Hoger dan 60 hz. Ik dacht zelf aan iets als 80. Laat dit geen breekpunt zijn.
Iets als ips, ik had gelezen dat die een genot waren om naar te turen. Tenzij iemand zegt dat dit het geld niet waard is of er een betere optie is, lijkt me dat wel fijn om te hebben.

Eigen inbreng
pricewatch: Iiyama ProLite XB2485WSU Zwart
Heeft alles wat ik wil op een hdmi poort na, maar daar kan ikwel een verloopje voor regelen.

Budget is 300 euro, maar kan uitgerekt worden naar 500 euro mits dat he echt dubbel en dwars waard is.

Alvorens bedankt!
Thom

• strandbal
  • Registratie: Juli 2003
  • Nu online

strandbal

Was het maar zo'n feest.

Ik zat een tijd terug ook met dit dilemma. Ik heb het opgelost door een identiek 1600x1200 scherm op de kop te tikken (ze kosten niet veel meer tweedehands ivm de leeftijd van die dingen) en dual monitor te gaan draaien. 2 x Acer 20" LCD :) Heerlijk al die schermruimte.

Is dat nog een optie?

Hier stond een dode link.

• Thomg
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14:18

Thomg

Aww yiss

Topicstarter
Ik wil toch graag naar de 1920, anders zit ik bij 9 op de 10 filmen met twee giga balken. Die 1920 maakt het wat minder bont.
En ik ben zelf geen grote fan van dual schermen ( die balk in het midden :'( ).
Waar ik wel voor open sta is een extra schermpje van 1280x1024 van 50 euro oid, maar ik wil wel graag 1 groot scherm 8)

[ Voor 64% gewijzigd door Thomg op 16-03-2013 13:05 ]