Een goedkope tvkaart (die niet teveel crasht :-))

Pagina: 1
Acties:

• ErikRo
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 15:18
Ik zoek een zo goedkoop mogelijk stereo tv-tuner kaartje om wat mee te experimenteren.
Iemand hier een suggestie, welke ik wel of juist niet moet nemen.
Liefst een type wat een beetje goed wordt ondersteund/herkend door software.
Er zijn er zoveel dat ik door de bomen het bos niet meer zie.

Alvast bedankt

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Dennis
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 01:25
Hauppauge Win/TV. Nooit problemen mee gehad :)

• ErikRo
is die wintv eigenlijk stereo. Ik moet er eigenlijk eentje hebben met stereo geluid, radio hebik niet nodig.

"I don't have any solution but I certainly admire the problem." -- Ashleigh Brilliant

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Sommige uit de reeks wel ja, maar volgens mij gaat stero tv en radio altijd gepaard...

• ErikRo
Op zondag 03 juni 2001 22:31 schreef Martijn het volgende:
Sommige uit de reeks wel ja, maar volgens mij gaat stero tv en radio altijd gepaard...
Daar begint het steeds meer op te lijken. Ik gebruikte eerst een vergelijkingslijstje op een of andere site met 30 kaarten naast elkaar. Maar het lijkt er steeds meer op dat dat lijstje een paar fouten bevat. Wel of geen stereo/afstandsbediening/s-vhs aansluiting.
Al met al kom je voor een beetje kaart al gauw op de tweehonderd piek terecht ipv honderd.

Ik denk dat ik toch maar voor de Terratec+ ga, die ondersteund ook hoge resoluties, is stereo, heeft al WDM drivers en ook S-vhs ingang.
Nou nog even uitzoeken of de Ab er standaard bij zit of weer fl 50,- extra kost.

• Martijn
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 23-08 15:48
Gewoon voor de Miro PCTV Pro gaan, heb ik ook, bevalt uitstekend, heeft me 250 piek gekost... Die is stereo, heeft wel radio (ook stereo), en er zit ook nog eens een remote bij...
Pagina: 1