Ik dacht mijn vorige moederbord kapot te hebben, ik kreeg geen post meer, geen beeps meer, helemaal niets meer, behalve de fans, die spinden wel vrolijk. Ik heb daarom toen een ander moederbord op de kop getikt (zie titel). Deze heb ik nu in mijn pc geplaatst, na de pc ook grondig schoon te hebben gemaakt. Nu wil dat moederbord helemaal niets doen, ik krijg alleen een knipperende power switch en clr cmos knop. Ik vraag mij af of het aan het moederbord ligt, aangezien het wel erg toevallig zou zijn dat deze ook kapot zou zijn. Nu ben ik tijdens het schoonmaken van mij computer ook iets tegen gekomen in de voeding waar ik van dacht dat het kapot zou kunnen zijn, namelijk een van de condensatoren ziet er raar uit (vies, prut etc net als een kapotte zegmaar). Ik heb hier even een fototje van gemaakt, kan een van jullie zien of dat daadwerkelijk het probleem zou kunnen zijn? http://imageshack.us/phot...5/kapottecondensator.jpg/
Ik heb zelf het moederbord weer uit de kast gehaald, om kortsluiting uit te sluiten, ook dat helpt niets, ook zonder videokaart en harde schijven gebeurd er niets, behalve dan en knipperende power switch.
Heeft iemand nog tips? Al vast bedankt
Ik heb zelf het moederbord weer uit de kast gehaald, om kortsluiting uit te sluiten, ook dat helpt niets, ook zonder videokaart en harde schijven gebeurd er niets, behalve dan en knipperende power switch.
Heeft iemand nog tips? Al vast bedankt