Aimbot in UT

Pagina: 1
Acties:

• Artwido
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10:08
Hoe kan ik zien of iemand aimbot gebruikt op de publieke servers?
Is daar een commando voor in het console? Of een progje?

Ik weet dat sommige heel goed kunnen schieten maar soms heb ik wel eens vraagtekens.

• NaLiN
  • Niet online

NaLiN

Muziek moet ragge

aimbot is geloof ik een progje... ik heb wel eens een demo gezien van een aimbot gast, die deed instagib en stond dan boven op die toren in facing worlds en knalde alles raak.

hallo

• Frenkpie
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-11 07:49

Frenkpie

"Crocs Rule !"

aimbot werkt niet meer op het internet

toen ze dat hadden uitgevonden hadden ze het meteen opgelost

(ik word zelf vaak beschuldigd dat ik aimbot gebruik als ik de minigun gebruik :P , ben gewoon te goed )

Verwijderd

Aimbots en cheating in UT was de laatste tijd erg(nieuwe versie aimbot)Maat DMV die CSHP pakketjes die je via UT download moet dat te verhelpen zijn.Omdat deze proggies je .ini files doorlezen waarin staat welke key bounded is aan de aimbot.Probeer gewoon op geregistreerde servers te spelen.....dan is de kans het kleinst dat er een aimbot in zit.En tja.......sommige gasten zijn gewoon goed.

• LoekieLeeuw
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

LoekieLeeuw

Finishing move: Batista Bomb

(overleden)
Maak anders een demo ervan en ga die dan bekijken in 3rd person view, wanneer je die persoon precies hetzelfde ziet springen als die andere persoon, dan heeft ie een aimbot.

En wanneer ie alleen maar headshots maakt, dan kun je er ook zeker van zijn dat ie een aimbot heeft...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 16:59 schreef LoekieLeeuw het volgende:

En wanneer ie alleen maar headshots maakt, dan kun je er ook zeker van zijn dat ie een aimbot heeft...
Aimbot maakt geen headshots.

En er zijn wel degelijk nog steeds figuren met aimbot. OOK MET CSHP servers.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Op zondag 03 juni 2001 19:33 schreef Guuske het volgende:

[..]

Aimbot maakt geen headshots.

En er zijn wel degelijk nog steeds figuren met aimbot. OOK MET CSHP servers.
ik heb er eentje in actie gezien en die knalde alleen op het hoofd...

En ik heb gehoord dat er een nieuwe aimbot komt voor ut, die helemaal niet te detecteren is.
En waarbij je het ook niet dmv de behindview kunt zien...
Ik hoop maar dat die er niet doorkomt, want er zijn nu al genoeg aimbotters...

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, and the Universe trying to produce bigger and better idiots. So far, the Universe is winning.

Verwijderd

Als je denkt dat er een aimbot in een server zit: reconnect als spectator, spectate die gast die je verdenkt en typ "behindview 0" in in de console. Dan kan je zien of hij aimbot gebruikt of niet.

• Artwido
  • Laatst online: 10:08
Op zondag 03 juni 2001 21:09 schreef xDeLiriuMx het volgende:
Als je denkt dat er een aimbot in een server zit: reconnect als spectator, spectate die gast die je verdenkt en typ "behindview 0" in in de console. Dan kan je zien of hij aimbot gebruikt of niet.
Hmm... heb ik eigelijk nog nooit gedaan, als spectator ingelogd. Ja bij LMS ben je dat als je OUT bent.

Maar wat zijn de kenmerken van iemand die Aimbot gebruikt?
Ik hoorde dat zijn wapen erg snel heen en weer gaat. klopt dat?

Verwijderd

Hij heeft een aimbot als hij _precies_ de bewegingen volgt die z'n tegenstanders maken met zijn crosshair. De echte goede spelers doen dit niet, die wachten totdat hun tegenstander "in hun crosshair loopt" :P

• nOLoGIc
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 24-09 18:57
Is het mogelijk dat er ongemerkt een aimbot geinstalleerd wordt?!

Ik was laatst flink aan het minigunnen op een chsp server, wordt ik gekicked vanwege gebruik van een aimbot.
Nog nooit van gehoord, laat staan gebruikt!! Ik flink pissig reconnect en ik kon verder spelen. Kan het zijn dat die controlescripts niet helemaal jovel zijn of is er iets achter m'n rug om geinstalleerd :(

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 10:32

Ankh

|true

Op zondag 03 juni 2001 22:11 schreef nOLoGIc het volgende:
Ik was laatst flink aan het minigunnen op een chsp server, wordt ik gekicked vanwege gebruik van een aimbot.
Nog nooit van gehoord, laat staan gebruikt!! Ik flink pissig reconnect en ik kon verder spelen. Kan het zijn dat die controlescripts niet helemaal jovel zijn of is er iets achter m'n rug om geinstalleerd :(
Hmmz dat hebben we (ik & m'n clan) ook wel eens gehad. Maar toen stond het spel stil (de nieuwste CSHP was geinstalleerd), we werden gekicked omdat we aimbot gebruikt (de pause volgens "kenners"...) !!!! Het was lkr vaag...
Op zondag 03 juni 2001 14:49 schreef frenkpie het volgende:

Dus niet hè

ik kan zelf ook wel mensen die aimbot gebruiken... (paar vrienden...) zelf gebruik ik dat niet, ik vind het gewoon zielig als je dat gebruikt.. Maar het is wel raar zo'n programmatje.. Wanneer je bij die gast kijkt dan lijkt het toch errrûghh simpel >:) maar die nieuwste zijn bijna niet te ontdekken.... Fuck (sorry) alle aimbotters, stelletje lamers :P

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Verwijderd

Op zondag 03 juni 2001 22:27 schreef RaMMSTeiN het volgende:

[..]

Fuck (sorry) alle aimbotters, stelletje lamers :P
Nix sorry, alle aimbotters denken dat ze "winners" zijn, maar door de cheats zijn ze juist het tegenovergestelde! :( En bovendien vergallen ze iedereens speelplezier :(

AIMBOTTERS ZIJN GEWOON GROTE LOSERS DIE WEL WILLEN WINNEN MAAR NIET HET SPEL WILLEN LEREN

• Ankh

Ankh

|true

ik was gewoon ietsie voorzichtig met m'n uitspraak :P

maar ik ben het helemaal met je eens!!!!!!

AIMBOT SUXS!!!!
Afbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/capture/other/utcacbutton.gifAfbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/capture/other/utcacbutton.gifAfbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/capture/other/utcacbutton.gifAfbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/capture/other/utcacbutton.gifAfbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/capture/other/utcacbutton.gifAfbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/capture/other/utcacbutton.gif
Afbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/capture/other/utcacbutton.gifAfbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/capture/other/utcacbutton.gifAfbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/capture/other/utcacbutton.gifAfbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/capture/other/utcacbutton.gifAfbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/capture/other/utcacbutton.gifAfbeeldingslocatie: http://www.planetunreal.com/capture/other/utcacbutton.gif

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
[beetje offtopic]

Precies! Ik speel pas een paar weekjes on-line en wordt dus nog flink gefragt soms :( . Ik ga echter geen aimb :r t of andere cheats gebruiken, want dat vind ik zo lame.

Ik begrijp überhaupt niet waarom mensen met een aimb :r t on-line zouden willen spelen... Het spel draait toch juist om de spanning? :?

Kennelijk zijn er veel mensen die zo diep TRIEST zijn dat ze genoegen hebben in het vergallen van andermans plezier. Het laat ook wel zien hoeveel mensen absoluut niet tegen hun verlies kunnen, te lui zijn om moeite te doen voor een game en alles ervoor doen om te winnen. Ik verdenk die gasten er vaak van dat ze er nog trots op zijn dat ze winnen met behulp van een aimb :r t. Zo van: "Ik was tenminste slim genoeg om gebruik te maken van de middelen voorhanden. Dat heet strategie". :( Tsss.... ik weet dat ik als newbie door de harde kern spelers wordt gerespecteerd omdat ik leer, probeer en op eigen kracht steeds beter wordt. Ik weet mijn plaats en ben niet zo triest om de makkelijke weg te volgen. En zoiets, beste dames en heren, heet KARAKTER en dat zullen die aimb :r tters nooit hebben!

Sorry als deze post is ontaard in een flame, was niet de bedoeling, maar ik heb echt een schurfthekel aan die gasten :(

[/beetje offtopic]

• Ankh

Ankh

|true

waarom denk je trouwens dat ik eigenlijk alleen CTF speel, daar zit tenminste meer strategie in en dan alleen dom weg schieten.. :P
Op zondag 03 juni 2001 22:51 schreef RedTop het volgende:
[beetje offtopic]
Sorry als deze post is ontaard in een flame, was niet de bedoeling, maar ik heb echt een schurfthekel aan die gasten :(

[/beetje offtopic]
Ja sorry van mijn kant ook, helemaal met je eens RedTop

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022

(ik word zelf vaak beschuldigd dat ik aimbot gebruik als ik de minigun gebruik :P , ben gewoon te goed )
Dan kom je toch niet op alle servers frenkpie, kom maar eens LMS spelen op NGI hoewel daar CSHP draait, en ook laatste versie zie ik nog dagelijks aimbotters.

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Laatst had ik nog ruzie met een aimbotter, hij vond het niet zo leuk dat ik hem iedere keer in het lava knalde >:)
(same team, met friendly fire off u know :) )

• RedTop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 28-01-2024
LoekieLeeuw is de king olé, olé...,
LoekieLeeuw is de king olé, olé...,
LoekieLeeuw is de king,
LoekieLeeuw is de king,
LoekieLeeuw is de king olé, olé...

Da's pas klasse :) !

• Ankh

Ankh

|true

go Loekie !!!
go Loekie !!!

We rulez the world, the world is a better place for you and for me, when there are no aimbot playing around. Because everybody is dying, the rest is crying :P Aimbotters are lamers they need to be locked away

LOL beetje geimproviseerd he he

(melodie: michael jackson, kan de naam alleen niet meer herineren!! |:( )

• LoekieLeeuw
  • Niet online

LoekieLeeuw

(overleden)
Op zondag 03 juni 2001 23:53 schreef RaMMSTeiN het volgende:
go Loekie !!!
go Loekie !!!

We rulez the world, the world is a better place for you and for me, when there are no aimbot playing around. Because everybody is dying, the rest is crying :P Aimbotters are lamers they need to be locked away

LOL beetje geimproviseerd he he

(melodie: michael jackson, kan de naam alleen niet meer herineren!! |:( )
mooi gezegt :)

ps het is volgens mij "heal the world" van MJ

• raptorix
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-02-2022
Op zondag 03 juni 2001 22:11 schreef nOLoGIc het volgende:
Is het mogelijk dat er ongemerkt een aimbot geinstalleerd wordt?!

Yup heb ik ook paar keer gehad op NGI, maar toen speelde ik rifle only, ook kwam ik met me fragball mod GP niet meer op.

• Agent-X
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
3 weken geleden pas de eerste aimbot gebruiker ontmoet in een ig potje.
Hij had me verdacht vlug dood dus ging ik `m speccen.
Demo`tje en icq op onze clan pagina te vinden..(ik zei dat hij heel goed speelde en bij onze clan kon komen en dus zn icq moest hebben..doh)

Zielig dat je het leuk vind om zo te spelen..

• Gamer
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09:42

Gamer

mobile

ja, zopas nog ene tegen gekomen,kon het makkelijk zien, zijn riffle volgde de tegenstander.
die *** zei dan nog "bedankt" als hij vertrok.
die cheaters maken het zorgen ervoor dat we zo geen fun meer hebben aan het game.
ik Afbeeldingslocatie: http://gamerspc.homestead.com/files/superkots.gif
op zulke mensen.

Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 4 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 10-11 16:07
Op maandag 04 juni 2001 00:37 schreef Maiar het volgende:
ik zei dat hij heel goed speelde en bij onze clan kon komen en dus zn icq moest hebben..doh)
Bwoehahaha, nu een ICQ flood sturen, das pas lame >:)

Steam

• Ankh

Ankh

|true

hopelijk komt erbij unreal 2 een betere software tegen aimbotters.. het moet gewoon standaart in unreal zitten die anti-aimbot gedoe..

Verwijderd

Een aimbot is altijd om de cshp of welke bescherming dan ook te programeren. Dit zul je in UnrealTournament 2 (unreal Warfare) ook tegenkomen. Natuurlijk niet gelijk, want epic heeft alles in het spel veranderd, en aangepast. Het is echter maar een kwestie van tijd totdat iemand daar doorheen prikt. En dan zal cshp weer komen voor unrealtournament 2.

Verwijderd

is wel vreemd deze post Niemand hoor ik over centerview in combinatie met snipergun. Altijd een Headshot Op onze servers draait altijd de laatste beta cshp versie maar nog worden wij soms beschuldigd van aimbots. Ik zie dit nu maar als een compliment. Op reguliere servers draait altijd de laatste versie en vanaf cshp versie 4f is er geen aimbot meer
Chickenzzz rulezzzz
http://stoned.at/chickenclan

Verwijderd

Das ook geen cheat, maar gewoon gebruik maken van een "bug" in UT. Zelfde als het laten verschijnen van een "ghost" image van je zelf opbepaalde mappen. Die kunnen niet neergeschoten worden. (behalve als je weet waar te mikken)

Verwijderd

Ik heb het wel eens geprobeerd die aimbot (nee niet online), Het werkt best wel goed, maar als je vlgens mij een echt goeie speler tegekomt wordt je nog afgemaakt. terecht uiteraad.....
dat ding volgt gewoon de speler die het dichtst in de buurt van je vizier is, dus het beweegt heel vreemd, rare schokken enzo. dus als je vanuit de ogen van de verdachte gaat spelen zie je het meteen......

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Kennis delen > DM

Op dinsdag 24 juli 2001 16:32 schreef killerb het volgende:
Ik heb het wel eens geprobeerd die aimbot (nee niet online), Het werkt best wel goed, maar als je vlgens mij een echt goeie speler tegekomt wordt je nog afgemaakt. terecht uiteraad.....
dat ding volgt gewoon de speler die het dichtst in de buurt van je vizier is, dus het beweegt heel vreemd, rare schokken enzo. dus als je vanuit de ogen van de verdachte gaat spelen zie je het meteen......
Ik heb meerdere versies van de aimbot "gevolgd", de eerste kon alleen op hoofden richtten, als je dus bukte raakte die je niet, toen kwamen er versies die ook op het lichaam richtten en nu is er een versie met ingebouwde radar die ook Shock combo's kan maken, UT begint in deze versie alleen wel heel erg op een soort tank te lijken met warmte gevoelige raketten :)

En die nieuwste versie komt helaas langs de nieuwere CSHP versies :( (Jah de buggy ones komt ie niet langs, maar die kicken zelfs als je de server pauzeert)

iotdomotica.nl | Replace fear of the unknown with curiosity | 76 kWh thuisaccu's | Tesla Model Y LR & Model 3 SR+ | 11.460 Wp PV

Verwijderd

Op NGI kom je ze nog vaak zat tegen en waarom denk je dat er al die verschillende versies uitkomen? CSHP2abcdex etc...
Dus echt nog niet opgelost.

• backupdevice
  • Registratie: November 2000
  • Nu online

backupdevice

No Risk , Full Push

Op NGi valt het de laatste dagen wel mee met Aimbots, twee weken geleden was het een hel, iedere game zaten er van die lamers in

"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021

Pagina: 1