Hosting/iets puur & alleen om mail te filteren/forwarden?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Dilemma: ik beheer Drupalwebsites via een multisite-configuratie. Daarvoor moet wel al het verkeer via een alias in /public_html/ uitkomen. De bezoeker merkt hier niks van en ziet alleen hoofddomein.net, domein1.nl of domein2.com. Dit werkt goed.
Echter, met een alias komt alle mail ook op 1 punt binnen. De verschillende gebruikers van de verschillende domeinen willen dezelfde adressen willen gebruiken. Dus info@domein1.nl, info@domein2.com et cetera komt allemaal binnen op info@hoofddomein.net.

In DirectAdmin staan de domeinen niet meer vermeld, omdat ze alias zijn geworden. Het lukt me niet de binnenkomende mail goed te filteren en door te sturen. In de mails is wel duidelijk te zien dat de to: naar het goede adres leidt.

Mijn vraag is, bestaat er zoiets als een hosting om mailverkeer te filteren / door te sturen? Gmail kan maar een paar (20) doorsturingen aan.

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kanarie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Kanarie

תֹ֙הוּ֙ וָבֹ֔הוּ

Google apps kan meerdere domeinen aan 1 account koppelen. Dus alle info@ mail komt in dezelfde box terecht.

Of wil je dat alle mail 20x geforward wordt naar alle domeinen?

[ Voor 139% gewijzigd door Kanarie op 15-03-2013 21:07 ]

We're trapped in the belly of this horrible machine. And the machine is bleeding to death.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eusebius
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Ja, dat alles in 1 box terecht komt, is nu ook al zo. Maar dan moet het nog verdeeld worden naar de juiste gebruikers. Dus het gaat om het weer doorsturen naar diverse adressen

==
hoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Foamy
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-06 17:21

Foamy

Fulltime prutser

Dan zul je dus voor elk domein losse mailentries/mailboxen op je mailserver moeten hebben. Anders krijg je de situatie die je nu hebt.

blub