Verdachte advertentie op V&A

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online

Ramzzz

Ziet alles :|

Topicstarter

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:30

Quad

Doof

Mwoah, 1500,- is prima geld. Hij geeft ook contant geld/ophalen tot de mogelijkheden aan.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Topicstarter
V&A aangeboden: Apple MacBook Pro 2012 15" Retina (Core i7 2,3Ghz, 8GB, 256GB SSD)

Ziet er verdacht uit.

Geen posts op GoT, maar wel een veel te goedkope Macbook Pro.

"Atheism is an attitude, a frame of mind that looks at the world objectively, fearlessly, always trying to understand all things as a part of nature" - Carl Sagan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Topicstarter
Een Macbook Pro die na 3 maanden €700 in waarde daalt?

That would be a first.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

9 maanden.

Nieuwprijs op 30/06/2012 (=aankoopdatum) 2299,-.

Verkoper is overigens al sinds 2005 lid, de betreffende oplichter is nooit langer dan een dag lid geweest.

[ Voor 47% gewijzigd door Quad op 15-03-2013 19:41 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Ramzzz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 19:37:
Een Macbook Pro die na 3 maanden 8 maanden €700 in waarde daalt?

That would be a first.
FTFY. Bovendien gaan die dingen tegenwoordig voor <2000 euro nieuw. Vind de prijs niet vreemd, en tevens zie ik geen locatie-overeenkomst met eerdere gevallen... Misschien voortaan even met de crew mailen voordat je iemand linkt aan zoiets?

[ Voor 3% gewijzigd door naitsoezn op 15-03-2013 19:49 ]

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Ik vind het toch wel mee vallen omdat,

1 Het product is al weer 8 a 9 maanden oud dus is de prijs zo gek? nee ik denk het niet gezien de huidige nieuwprijs.
2 Je kan het tevens afhalen.
3 Hij is toch al weer +-8 jaar lid maar niet echt actief.

Door deze zaken zie ik er eerlijk gezegd dus weinig verdachts in.
Edit:

Zag dat je dit ook al hier onder had gepost, pas op dat je mensen niet onterecht aan een bekende oplichter koppelt.
Oplichters zijn vaak is de laatste tijd gebleken mensen die een account aan maken en dan overgaan tot.. en dit proces herhalen, deze user waar we het nu over hebben valt daar lijkt me duidelijk buiten.
In je foto staat dat je alles ziet, maar wellicht heb je deze keer zelfs iets te scherp gekeken ;) (j/k)
Ramzzz in "Opgepast: gebruiker w vrolyk"

[ Voor 64% gewijzigd door pino85 op 15-03-2013 20:01 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Perkouw
  • Registratie: Juli 2005
  • Nu online

Perkouw

Moderator General Chat
Ik vind het ook wel meevallen;

- Je kan kiezen om het product op te halen
- Als ik de pricewatch mag geloven is het maar 499 euro goedkoper voor iets dat al 9 maanden oud is.
- Factuur is aanwezig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie er ook weinig mis in, ook niet waarschijnlijk dat het account overgenomen is oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07:15
Ik ben een beetje voorzichtig, maar op het eerste gezicht voldoet deze verkoper niet aan het standaard oplichtersprofiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Ramzzz schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 19:37:
Een Macbook Pro die na 3 maanden €700 in waarde daalt?

That would be a first.
huidige prijs nu nieuw is € 1.999,-, nu na 7 maandan nog circa 70% waarde is vrij normaal...

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Topicstarter
mveijden schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 20:14:
[...]

huidige prijs nu nieuw is € 1.999,-, nu na 7 maandan nog circa 70% waarde is vrij normaal...
Iemand die de 2e hands prijzen van Macbook Pro in de gaten houdt weet wel beter.

Het kan natuurlijk. Maar ik zou voorzichtig zijn. De [Verwijderde gebruiker] van de advertentie is niet erg actief geweest. Dat is één van de opvallende zaken aan de advertentie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De laatste tijd zijn er best wel veel mensen die noppes nada activiteit hebben op Tweakers, en die verkopen uit een lopende zaken. Zijn die dan ook allemaal verdacht? Je kunt er ook in door draven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb even wat reacties verplaatst, want laten we alsjeblieft de topics die over specifieke mensen gaan ook echt alleen maar gebruiken voor zaken die gevalideerd de betreffende gebruiker zijn. Het is vaak al lastig genoeg door de informatie een compleet beeld te krijgen.

Verder voldoet betreffende gebruiker niet aan het profiel van de typische oplichter. Niet in het minst omdat hij dan wel een vooruitziende blik had om 8 jaar geleden een account te maken om de boel te gaan belazeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Dat is wat je noemt een planning op lange termijn maken he Floppus ;)(j/k)
Goed dat je de posts hebt overgezet want om iemand in een topic van een bekende oplichter te noemen lijkt me inderdaad niet de bedoeling, niet enkel vanwege het beeld kwa informatie maar ook meer dat het niet de bedoeling moet zijn dat je mensen wellicht op deze manier gaat koppelen aan een bekende oplichter als zijnde dezelfde persoon, want dat beeld kan dan ontstaan al denk ik dat de ts dit echt niet heeft bedoelt.

Ik begrijp wel waarom de ts de advertentie heeft aangekaart maar ik zie er echt niet in wat hij ziet.
Iemand noemde het hier boven dat we moeten oppassen niet door te draven en dat wil ik ook ondersteunen, er staat niet achter elke boom een in dit geval oplichter, maar better safe then sorry is ook weer wel van toepassing dus het melden is wel altijd goed!

[ Voor 3% gewijzigd door pino85 op 15-03-2013 21:27 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Is het misschien een idee om een grote gele melding te plaatsen in V&A met een link naar informatie om oplichting te voorkomen en dat er een oplichter actief is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

hostler schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:39:
Is het misschien een idee om een grote gele melding te plaatsen in V&A met een link naar informatie om oplichting te voorkomen en dat er een oplichter actief is?
Nee, omdat dit slechts zeer sporadisch voorkomt. Elke koper heeft een eigen verantwoording om zelf vooronderzoek te doen. We hebben daar diverse topics voor.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
hostler schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 21:39:
Je wil niet weten hoeveel mensen nu al de waarschuwingsblokken etc. etc. negeren. Al danste het pimpelpaars met gele stippen voor je neus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

zeef schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 22:35:
[...]

Je wil niet weten hoeveel mensen nu al de waarschuwingsblokken etc. etc. negeren. Al danste het pimpelpaars met gele stippen voor je neus.
Dat laatste is nog niet eens zo gek idee :P ik zeg: doen

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 19:25
Is het niet handiger om een verdachte advertentie gewoon te melden via de daarvoor bedoelde optie?
Op die manier krijg je niet voor elke verdachte ad een thread wat volgens mij ook niet de bedoeling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13:53
Wat wel verdacht is:
Doe maar eens een reverse image search op de foto.
Is niet zelf gemaakt maar van google geplukt.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spitie
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Spitie

Ondertitel

Lijkt me redelijk te vertrouwen; ben zelf nauwelijks actief op tweakers (wel lang lid) en gebruik v&a sporadisch om te verkopen. Als ik er dan iets op zet vraag ik een realistische prijs (en maak ik meestal ook geen eigen foto.) :)

Dat is juist het fijne aan v&a. Geen onzin prijzen en betrouwbaarheid.

/Volgens jullie redenatie zou ik dus ook een oplichter kunnen zijn ;)

[ Voor 12% gewijzigd door Spitie op 18-03-2013 16:21 ]

Signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fietsbel
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Fietsbel

¯\_(ツ)_/¯

RocketKoen schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:14:
Wat wel verdacht is:
Dan zijn er opeens wel heel veel ad's verdacht 8)7

39

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theJB
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11-06 19:25
RocketKoen schreef op maandag 18 maart 2013 @ 16:14:
Wat wel verdacht is:
Dat zie je best wel vaak. Als ik het zelf doe vermeld ik het er wel altijd bij, maar veel mensen doen dat helaas niet. Toch is een google plaatje nog beter dan niets als je kijkt naar de views die het oplevert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricepuppet
  • Laatst online: 11-09 12:54
Ik verkoop denk ik al 16 jaar via advertenties; begonnen in bladen, toen verplaatst naar internet. Ik heb al heel wat mensen over de vloer gehad, bij mensen over de vloer geweest, op zeker wel tegen de 1000+ spullen verkocht en aangekocht.

Ik mag uit ervaring spreken dat een aantal dingen belangrijk zijn bij aankopen/verkopen, ook hier op Tweakers. Persoonlijk koop ik niks van iemand die 0 feedback heeft.

Pech dan maar voor diegene - en voor mij - maar ik moet mijzelf indekken. Ik ben namelijk 1 keer opgelicht op het forum van XBW.nl over twee Xbox games. Dat is een goede les geweest; mede dankzij mijn zoek skills ben ik gelukkig achter de persoon zijn adres gekomen en met een paar goede uitingen, heb ik mijn geld teruggeboekt gekregen.

Ook stock foto's (Google etc.) doen mij niks. Ik ben hier op het V&A gedeelte al zat advertenties tegengekomen van iPhone's met stock foto's. De meeste oplichters doen zo min mogelijk moeite en willen snel geld binnenharken; zij pakken stock foto's, of pakken foto's van andere advertenties van mensen die wel eerlijk zijn en eigen foto's hebben gemaakt.

Ook vantevoren een PB/mail sturen; reageert de verkopen uitgebreid, duidelijk en correct ABN, dan kan je verder met deze persoon gaan. Dingen als 'ja, de telefoon is gewoon goed', 'Je moet snel zijn, want ik heb nog meer mensen die interesse hebben' zijn gewoon NOT DONE. Laat die persoon dan - op zijn zachts gezegd - stikken in zijn product.

Punten die ook van belang zijn;

1. Registratietijd
2. Forumposts - loop ze na; waar praat deze persoon over in topics hier op Tweakers
3. Check email adres, nickname na in search engines (Google)

Ergens moeten er dan bij jezelf al belletjes gaan rinkelen.

Ook als ik iets verkoop wat van hogere waarde is, watermerk ik mijn foto's met mijn logo; dezelfde als mijn logo hier. Mensen die wat van mij kopen weten dan ook dat ik het ben. Klopt mijn nickname met mijn logo en watermerk; dan weet je dat je met mij te maken hebt.

Een 'Ricepuppet2' wekt argwaan op. Ook is mijn manier van verkopen goed ABN, dus een 'Western Union' transactie of 'snel overmaken, want..' is niet mijn werkwijze.

Dat zijn trouwens tips voor verkopers. Uiteraard weet ik dat het stelletje oplichters dat op internet waant, dit bericht ook gaan lezen. En ik ben daar niet bang voor; zoals ik al heb gezegd, oplichters zijn een clubje mensen die snel geld willen verdienen door er zo min mogelijk tijd en moeite in te steken.

Als laatste tip(s) wil ik meegeven over het fysiek afspreken voor een eventuele aan/verkoop. Het is mij overkomen dat ik met iemand in gesprek was over de verkoop van mijn LCD TV een aantal jaar geleden. Deze persoon wilde op een gegeven moment mijn tv ophalen. Om 1 uur, midden in de nacht. Met als extra mededeling 'ik wil hem nu ophalen, geef me jouw adres'.

Dit is dan wel extreem geweest, maar ik geef hiermee een duidelijk voorbeeld aan. Uiteraard heb ik niks van mij meer laten horen. Fysiek afspreken doe ik altijd onder bepaalde voorwaarden;

1. Eerst alle informatie van de persoon zelf; naam, adres en telefoonnummer.

Zonder deze gegevens spreek ik niets af. Ik haal alle namen en gegevens door zoekmachines en sociale media, zodat ik weet met wie ik te maken heb. Dit lijkt voor sommigen overdreven, maar ik heb vaker het geluk gehad dat ik in elk geval een gezicht heb (of adresgegevens) voordat ik de persoon ontmoet.

2. Veilige plekken.

Wat is een veilige plek? Een openbare ruimte met sociale controle. Een treinstation op een druk punt, een restaurant; you name it. In elk geval waar veel publiek staat. Oplichters willen alles snel afhandelen; anoniem en het liefst met zo min mogelijk tegen sputteringen jouw kant. Verkopen is wat ze willen, want ze willen jouw geld hebben. Bekijk en test het product dan ook uitvoerig. Kom nooit als eerste met geld over de bank; houd je geld diep in je zakken totdat je echt tot aankoop over gaat. Ga nooit met de verkoper naar een (afgelegen) pin automaat om te pinnen. Dit brengt je alleen in een nog benauwdere positie! (fraude, beroving etc.)

3. Afspreken op een huisadres? Prima.

Denk aan je eigen veiligheid. Ga je naar een verkoper? Probeer altijd iemand mee te nemen. Oplichters denken wel twee keer na als een extra paar ogen meekijkt. Een aankoper bij jouw thuis? Loop eerst punt 1 na. Probeer alsnog iemand bij jou in huis te hebben tijdens jouw verkoop. Ook hier; oplichters denken wel twee keer na als er een tweede persoon bij is. Ben je toch niet in de gelegenheid om er een tweede persoon bij te hebben? Laat dan een ander vertrouwenspersoon weten dat je om tijdstip 'XX:XX' een verkoop afspraak hebt. Mocht er onverhoopt wat mis gaan, dan weet in elk geval iemand wat je aan het doen bent.

4. Richt je huis anders in.

Mensen die kwaad willen kijken rond. Verberg voordat je afspreekt al je persoonlijke of belangrijke spullen. Het hoeft niet afgesloten te zijn, maar uit het zicht is al voldoende; maak je huis zo neutraal en onaantrekkelijk mogelijk. Houd je bij de verkoop; ga geen koetjes en kalfjes praten als jij een 'raar' gevoel hebt over de koper; in and out.

Ga in een positie staan met de muur in jouw rug. Ook hier; dit lijkt misschien achterlijk in het begin, maar je zal er profijt bij hebben (op den duur) Je weet in elk geval dat je genoeg zicht hebt, voor je en dat er achter jouw niks vreemds kan gebeuren (ontvreemding van je spullen, of erger!)

Ik hoop dat, dankzij mijn tips en truuks, jullie in elk geval wijzer zijn geworden en dat er minder negatieve praktijken zullen plaatsvinden! :)

🇳🇱 A Youtube channel about gaming: customizing consoles, mini documentaries and tech videos | www.fistbumpbros.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wimmel
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:38

Wimmel

Hello

1 dag actief, 6 advertenties: ipads en galaxies voor onwaarschijnlijke prijzen.

http://tweakers.net/aanbod/user/508210/

Men are from Mars, women are meteors crashing into Mars.
Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 26-03-2013 14:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het profiel blijft gewoon inzichtelijk; de reden dat de ad niet meer zichtbaar was is dat wij om 6:15 het account al blokkeerden en daarmee de ads uit zicht gaan ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spockz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 21-09 10:08

Spockz

Live and Let Live

Volgens een post bij de TROS dat het wbsr citeert is het idd strafbaar dus je zou aangifte kunnen doen.

C'est le ton qui fait la musique. | Blog | @linkedin
R8 | 18-55 IS | 50mm 1.8 2 | 70-200 2.8 APO EX HSM | 85 1.8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mveijden
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 14:08
Poging tot oplichting is gewoon strafbaar, kost misschen wat moeite om de aangifte op te laten nemen maar op zich wel de moeite waard natuurlijk.

If it looks like shit, smells like shit and even tastes like shit we should consider the possibilty that we are in fact dealing with a pille of shit...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:38
+1: [Verwijderde gebruiker]

Zojuist ook maar in het meldpunt gedropt :-(

En ook -eigenlijk ten onrechte, want geen deal- een waarschuwingsfeedback achtergelaten. Hopelijk wordt dat dan maar door de vingers gezien, ben daar niet zo happig op maar dit is net even iets té obvious ;)

[ Voor 49% gewijzigd door Carpento op 26-03-2013 20:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramzzz
  • Niet online

Ramzzz

Topicstarter
Kijk, dit vind ik dan bijvoorbeeld verdacht:
V&A aangeboden: iphone 4 32 gb nieuw in doos met garantie
[Verwijderde gebruiker]

0 postst, 0 feedback, spotgoedkope 'nieuwe' smartphone met goede specs.

[ Voor 52% gewijzigd door Ramzzz op 26-03-2013 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xheroxkefx
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 30-03 15:56

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valentino-46
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02:16
Is dezelfde figuur die vannacht ook 6 ads had geplaatst met iPhones en SGS3's. Foto's die hij gebruikte in die ads had hij ook gebruikt op MP en Speurders. Op Speurders gebruikte hij ook de naam Edwin.

Hij heeft nu bij deze 2 ads in een half uurtje alweer ruim 200 views, als daar 1 of 2 minder oplettende personen tussen zitten, is het alweer rendabel. :X

[ Voor 28% gewijzigd door Valentino-46 op 26-03-2013 21:11 ]

I'm trying to see things from your perspective, but I can't get my head that far up my ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Ach, de koper die de negatieve reviews nu nog mist is een tikkeltje onoplettend, zogezegd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Courses
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 17-09 18:47
Handig dat er leden zijn die zo oplettend zijn! :) Scheelt een hele hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marly
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 29-05-2021
Tja, een iPhone is waarschijnlijk het type telefoon. dat 't makkelijkst te verkopen is, ook de 4 en 4S nog, die raak je altijd wel kwijt, geen enkele reden dus, om ze zo ver onder de gangbare prijs aan te bieden.
En dan ook nog woonachtig op Vlieland......., dus zelf afhalen, wat in dit geval aan te raden zou zijn, is voor de meesten van ons nogal lastig, dan gaan toch een stel alarmbellen heel hard rinkelen.

edit:
Mijnheer is hier weliswaar nieuw (zegt hij), maar elders al welbekend, zie:
http://www.opgeletopinternet.nl/index.php?topic=6943.15

@Quad:
De advertentie melden is idd beter, dan feedback geven, de mods reageren meestal snel en bovendien heeft hij hier immers nog niets verkocht.

[ Voor 26% gewijzigd door Marly op 26-03-2013 23:46 . Reden: aanvulling ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

in plaats van allen op de feedback te gaan dumpen gallery: edwin1982 beter een report maken en laten verwijderen? Gaat veel vlotter als dat vaker wordt gedaan.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Modbreak:Jongens, een melding maken van een advertentie of desnoods mailen naar va (a) tweakers punt net is echt beter dan naming & shaming in dit topic. Ik begrijp de frustratie maar rapporteren of mailen heeft echt onze voorkeur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeef
Elke vorm van barrière die we invoeren is makkelijk te omzeilen en geeft een vals gevoel van veiligheid. Een x-aantal zinnige posts maken is geen enkel probleem voor een oplichter, het kost alleen wat meer tijd. Tegelijkertijd daalt de assertiviteit van de kopers, "want het is toch een Tweaker".

En als laatste komen mensen ultimo bij ons klagen want "hadden wij niet kunnen zien/weten dat Pietje X een oplichter was toen we hem actief toegang verleenden tot V&A". Hetgeen we niet kunnen doen. k kan op geen enkele mogelijkheid op basis van 25, 50 of 100 posts iemand identificeren als potentieel oplichter.

Kortom, blijf alert. En mail ons of rapporteer een advertentie bij twijfel. Melding/aangifte bij de politie heeft altijd zin, al is het maar voor de dossiervorming.

[ Voor 6% gewijzigd door zeef op 27-03-2013 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Nu online

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Dus nogmaals: verplicht leesvoer voor iedereen: How to - Veilig handelen op V&A

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Op verzoek verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Carpento
Verwijderd schreef op woensdag 27 maart 2013 @ 13:48:
Vraag:
Krijgt zo'n overtredende meneer niet onmiddellijk een effectieve ban op de V&A, die verder handelen onmogelijk maakt?? :?
Nee.

Meneer krijgt een ban op de V&A op account en vast wel op IP-adres ook. Maar effectief is dat niet, dat blijkt. Het is helaas ook weinig moeite om dat te omzeilen :-(
Pagina: 1