Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste allemaal,

Ik probeer al een tijdje om mijn 2e router in te stellen als repeater voor mijn 'main' router. Nu is deze Netgear WNDR3700 standaard uitgerust met een functie om dit te worden. Maar het probleem is dat als ik deze functie aanvink in het menu (alle instellingen zijn goed ingesteld, DHCP uitgeschakeld etc.) de computer disconnect en de router vervolgens onbereikbaar is en ik dus de rest niet meer kan instellen. Weet iemand hier de oplossing voor? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupolev
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01:11
Ik heb dezelfde router maar dan als bedraad acces point met een vast ip adres, maar deze is ook niet meer te benaderen.

update 2: ik heb nu een WNDR4300 als tweede bedraad acces point , deze is welte benaderen nadat ik hem in acces point mode heb gezet.

Voor eventuele wijzigingen aan de WNDR3700 moet ik een factory reset doen, om vervolgens alles weer opnieuw in te stellen. Gelukkig kost dat niet veel tijd.

De oplossing voor jouw probleem is dan ook om eerst de wifi instellingen en de gateway goed in te stellen voordat je de LAN instellingen wijzigt.

[ Voor 69% gewijzigd door Tupolev op 05-06-2013 22:05 ]

Engineering