sinds kort is der een nieuwe oplichter op marktplaats.
mijn verhaal zag een ad van een evga gtx 690.
na mooi leuk koopie opzich,
stond onder een naam van linda bouwhuis
wat info verzocht en mail gestuurd / geboden.
en mocht heb over nemen maar begon meteen met was je adres,
kan ik het zo snel mogelijk versturen.
nou ja wil eerst wat info van de kaart zo als doos en overige en garantie.
doos was der en geen bon en ze wis helemaal niet van de evga garantie voor 10 jaar garantie,
nou ja als je een kaart koop van 1000e dan moet je wel wat kennis hebben der over.
maar ja geen bon geen ene info over de kaart vragen werden deels niet beantwoord.
alleen met vraag wat zijn je gegeven in elke mail.
duzz eve laten rusten en in de ochten eve der giro nr op gezocht via ing. (zeg maar naam tjek)
maar op dat nr kwam niet haar naam in voor maar een andere genaamd hr o agourzil.
toen kreeg ik meer wantrouw van de zaak.
oke doe net als of me neus bloed en net doen dat de naam niet klopte met het rekening nr.
krijg je mail terug met volgt.
O klopt sorry het is de rekening van mijn man
*snip*
Ik heb zelf een hoger bod gekregen maar wij hadden al ren deal dus hou ik mij er aan.
Laat maar weten wanneer ik het verwachten kan.
Het best voor morgen middag want dan kan ik het ook gelijk op de post doen.
oke kan maar feit dat der zo veel haast met gegevens zijn vertrouw ik het nog steets niet,
wat mail op en neer krijg ik gister een mail van marktplaats zelf dat der medere in zaak met hem was,
en dat de ad is verweidert.
oke mooi is me ongeschonde gebleven.
maar vandaag 15-03-2013 staat in het zelfte gebied weer een ad met daar op een gtx 690
onder een geheel andere naam melding van gemaakt en geprobeerd met een nep bod/pas op naam zeg maar
ad was snel verwijderd met een zware pissed off mail
en de naam van die persoon is nu ook snel gewijzigd
wil de mensen hiero graag waarschuwen op iemand die woont in,
*snip*
misschien niet zeer zeker van een op lichter maar beter mensen waarschuwing indien wel mocht zijn
p.s niet letten op me type gebrek ben dislecties
mijn verhaal zag een ad van een evga gtx 690.
na mooi leuk koopie opzich,
stond onder een naam van linda bouwhuis
wat info verzocht en mail gestuurd / geboden.
en mocht heb over nemen maar begon meteen met was je adres,
kan ik het zo snel mogelijk versturen.
nou ja wil eerst wat info van de kaart zo als doos en overige en garantie.
doos was der en geen bon en ze wis helemaal niet van de evga garantie voor 10 jaar garantie,
nou ja als je een kaart koop van 1000e dan moet je wel wat kennis hebben der over.
maar ja geen bon geen ene info over de kaart vragen werden deels niet beantwoord.
alleen met vraag wat zijn je gegeven in elke mail.
duzz eve laten rusten en in de ochten eve der giro nr op gezocht via ing. (zeg maar naam tjek)
maar op dat nr kwam niet haar naam in voor maar een andere genaamd hr o agourzil.
toen kreeg ik meer wantrouw van de zaak.
oke doe net als of me neus bloed en net doen dat de naam niet klopte met het rekening nr.
krijg je mail terug met volgt.
O klopt sorry het is de rekening van mijn man
*snip*
Ik heb zelf een hoger bod gekregen maar wij hadden al ren deal dus hou ik mij er aan.
Laat maar weten wanneer ik het verwachten kan.
Het best voor morgen middag want dan kan ik het ook gelijk op de post doen.
oke kan maar feit dat der zo veel haast met gegevens zijn vertrouw ik het nog steets niet,
wat mail op en neer krijg ik gister een mail van marktplaats zelf dat der medere in zaak met hem was,
en dat de ad is verweidert.
oke mooi is me ongeschonde gebleven.
maar vandaag 15-03-2013 staat in het zelfte gebied weer een ad met daar op een gtx 690
onder een geheel andere naam melding van gemaakt en geprobeerd met een nep bod/pas op naam zeg maar
ad was snel verwijderd met een zware pissed off mail
en de naam van die persoon is nu ook snel gewijzigd
wil de mensen hiero graag waarschuwen op iemand die woont in,
*snip*
misschien niet zeer zeker van een op lichter maar beter mensen waarschuwing indien wel mocht zijn
p.s niet letten op me type gebrek ben dislecties

[ Voor 3% gewijzigd door RobIII op 15-03-2013 19:01 ]