Heb laats een athlon 1333 gekocht. nou werdt dat ding al tering warm op 1333. Océn wou helemaal niet. (booten net op 1400 maar unstable)Op 1333 wordt de proc soms zelf al 67C. (Heavy stressed na een uurtje)
Nou ben ik niet echt een océr, maar ik werdt gek van het kabaal van al die fans. extra case-fan en die stomme super-orb. (had ik met mijn PII-400 allemaal niet nodig
)
Dacht ik bestel gewoon een danger-den blok, kan ik ook nog océn, en heb ik minder kabaal.
Nou belde oc-shop en die konden me voor minder een swift-tech leveren op korte termijn, die heb ik nu dus.
Ziet er nog beter uit ook
Ingebouwd. 1100 l/m pomp erachter. en hoppa Cpu temp 30C. (zonder radiator & zond. Peltier.)>:)
Dus ik clocken. Alles geprobeerd. maar kom niet hoger dan 1466Mhz

CPU temp 33C ! Dus aan de warmte zal het niet liggen.
Vcore omhoog gedaan. VAGp en VIO omhoog gedaan. maar niks helpt.
Heb multiplier geprobeerd, en fsb . maar maakt allemaal niets uit.
het boot net op 1496 en 1540. Maar krijg dan kernel32 errors etc. etc.
Heb ik gewoon een kloote proc gehaald ? Of willen die athlons gewoon niet veel verder ?
Naja, ik heb in ieder geval dat waar ik hem voor gekocht heb. Een superstille pc
Die supmergeable pomp die hoor je dus niet.
heb hem in een koelbox gebouwd met 9 liter gedmineraliseerd water. (ook makkelijk voor de blikjes red-bull op de lan-party)
Ben benieuwd hoever anderen hem hebben gekregen.
Greets,
SiR.
Nou ben ik niet echt een océr, maar ik werdt gek van het kabaal van al die fans. extra case-fan en die stomme super-orb. (had ik met mijn PII-400 allemaal niet nodig
Dacht ik bestel gewoon een danger-den blok, kan ik ook nog océn, en heb ik minder kabaal.
Nou belde oc-shop en die konden me voor minder een swift-tech leveren op korte termijn, die heb ik nu dus.
Ziet er nog beter uit ook
Ingebouwd. 1100 l/m pomp erachter. en hoppa Cpu temp 30C. (zonder radiator & zond. Peltier.)>:)
Dus ik clocken. Alles geprobeerd. maar kom niet hoger dan 1466Mhz
CPU temp 33C ! Dus aan de warmte zal het niet liggen.
Vcore omhoog gedaan. VAGp en VIO omhoog gedaan. maar niks helpt.
Heb multiplier geprobeerd, en fsb . maar maakt allemaal niets uit.
het boot net op 1496 en 1540. Maar krijg dan kernel32 errors etc. etc.
Heb ik gewoon een kloote proc gehaald ? Of willen die athlons gewoon niet veel verder ?
Naja, ik heb in ieder geval dat waar ik hem voor gekocht heb. Een superstille pc
Ben benieuwd hoever anderen hem hebben gekregen.
Greets,
SiR.