Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

NIeuwsbrief template

Pagina: 1
Acties:
  • 241 views

• tweakG5
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21-11 15:37
Voor een bedrijf moet ik een email met opmaak sturen. Dus een soort van nieuwsbrief met plaatjes en hyperlinks verwerkt in zowel de plaatjes als losse links. Hoe krijg ik dit voor elkaar, een voorbeeld:

Afbeeldingslocatie: http://i48.tinypic.com/29ofomd.png

Om het misschien makkelijker te maken. De hele mail incl opmaak en hyperlinks bevind zich al wel in een powerpoint bestand.

[ Voor 19% gewijzigd door tweakG5 op 15-03-2013 17:05 ]

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 19:13
Dat soort nieuwsbrieven worden meestal gewoon in HTML opgemaakt en dan verzonden. Vraag de source maar eens op van bovenstaande nieuwsbrief, daar zie je dit direct.

De ontvanger moet dan wel mail in HTML formaat kunnen ontvangen. Gelukkig kunnen de meeste clients dit tegenwoordig zonder problemen, zelfs de smartphones ;)

• tweakG5
Racemol schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:10:
Dat soort nieuwsbrieven worden meestal gewoon in HTML opgemaakt en dan verzonden. Vraag de source maar eens op van bovenstaande nieuwsbrief, daar zie je dit direct.

De ontvanger moet dan wel mail in HTML formaat kunnen ontvangen. Gelukkig kunnen de meeste clients dit tegenwoordig zonder problemen, zelfs de smartphones ;)
Okay dat zou wel moeten lukken en hoe zou ik dit html bestand dan zo kunnen embedden in de email?

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op moment dat je emails verstuurd kun je aangeven dat de content text/html moet zijn.

• tweakG5
Viper® schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 17:16:
Op moment dat je emails verstuurd kun je aangeven dat de content text/html moet zijn.
Ok bedankt voor het antwoord ik ga eens even wat proberen.

• Racemol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 21-11 19:13
Email versturen als HTML lijkt mij :)

Heb je al nagedacht waarmee je de nieuwsbrief wil versturen? Via outlook lijkt me dat namelijk niet echt verstandig. Wellicht verstandig om dit uit te besteden aan een bedrijf hiervoor? Die hebben vaak ook een CMS waarmee je de mail gemakkelijk in HTML kunt opmaken en versturen, je betaald per verzonden e-mail.

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Wat ook nog wel eens gebeurt is dat je d.m.v. een applicatie (java/.net) de default mail library's gebruikt om een email op te bouwen a.d.h.v. een template file en deze geautomatiseerd versturen via bijvoorbeeld een exchange mail server.

• iisschots
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 15:00
Zoals al meerdere malen tegen je aangegeven verwachten we enige inzet wanneer je een topic post. Dat zie ik hier niet terug en daarom gaat hij op slot.

Hackerspace in Friesland | www.frack.nl | Bezig met opzetten, help mee!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.