Synology NAS 212+ en 712+ en Levelone IP Webcam

Pagina: 1
Acties:
  • 256 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 496320

Topicstarter
Bijde NAS-en werkten / werken goed... met de "oude" 4.1 werkte dus ook mijn Level One IP WebCam WCS 0040. Want in de pakketjes vd twee NAS-en zit software voor 1 webcam aan te sturen.
Geen problemen....................

Maar na een Update naar 4.2 werkt de Level One IP Webcam niet meer....

En ook hier hetzelfde als bij een andere opmerking over Cyberlink software :
Ik ga geen account nummer 876 starten voor niks en noppes...

Want Customer Service ? Ze kunnen het niet eens spellen.....

De software vd Level One is niks.... voldoet niet.... eventueel is Windows 8 Pro 64bit schuldig...

Op het net gezocht en gevonden.... iSpy IP Cam Software..... Het Werkt.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Wat??? 7(8)7

Misschien even wat duidelijker zijn: wat is nu je probleem? Je hebt het over een account, wat is daarmee, biedt het een oplossing? Zo ja, waarom doe je dat niet?

Ik kan er echt geen touw aan vast knopen. Ik zou zeggen, begin eens opnieuw en lees je post goed door of het begrijpelijk is. Ik zou al die "..." daarbij achterwege laten, gewoon 1 punt.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 13:26
Je hebt een probleem, da's t enige wat duidelijk is, en iets met een IP cameratje op een NAS.

Maar hier kan niemand verder iets aan vastknuppen. Wat wil je precies? Welke errors krijg je en wat heb je al geprobeerd?

En heb je de helpdesk en/of supportfora van het betreffende merk al geraadpleegd?

Met wat meer info is een topic een prima optie, maar dan moet je wel eea duidelijk beschrijven, en ook zodanig dat de lezer het ook kan volgen.

Dit gaat nu nergens over, en daarom dus ook op slot.

Dit topic is gesloten.