Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Android TV Box met DVB-T

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,

Ik hou het even kort en simpel, Ik heb een abonnement bij kpn voor digitenne televisie maar ik wil graag mijn progamma's kunnen pauzeren en kunnen opnemen. KPN levererd sinds kort deze ontvangers niet meer.. Voor digitenne dan... Dus moest zelf maar kijken hoe of wat. ( wat een service )

nu heb ik hier geen kabel omdat ik in een buitengebied woon! ( Vandaar de digitenne voor me tv)

Ik zag op internet: Android TV Box met DVB-T! met pauzeren en opnemen en apps internet etc.

Maar helaas geen IC Slot voor me smartcard ( want anders kan je geen betaalde kanalen bekijken ).

Ik had gelezen dat android van af 3.0 via een usb hub misschien wel je smartcard kon uitlezen maar ik denk dat het niet werkt om tv te kunnen kijken... ( Misschien iemand ervaring mee? )

Wat ik zoek: Alles wat een android tv box heeft met DVB-T + ook de betaalde kanalen kunnen kijken! ( Zoals RTL 4 etc.. I.P.V Ned 1,2,3) :o

Verwijderd

Topicstarter
moet verplaats worden naar ---> Consumentenelektronica Aankoopadvies

• cornfed99111
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20:06
Nee, bestaat niet.

Ik vermoed wel dat het niet zolang meer zal duren voordat het wel mogelijk wordt.
Maar daar moet je niet op wachten.
Koop nu een PVR los in een winkel of op de tweedehands markt.

Verwijderd

Topicstarter
duidelijk wel echt jammer dan...

• j1nx
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-10 06:33

j1nx

Geek - Enjoying life

Moet het ook echt Android zijn, of is XBMC icm TVHeadend ofzo genoeg?

Technical enthousiast on a budget - DiY Tutorials, How-To's and Information on how to do things yourself, better & cheaper - The Dutch way.

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Een move naar CEA.. :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Pagina: 1