Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Topic history van user

Pagina: 1
Acties:

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 13:03

Saven

Administrator

Topicstarter
Lieve Devvers :P
Misschien zie ik het over het hoofd, maar ik kan het echt niet vinden. Maar ik zou graag een optie zien, waarbij ik in myreact alleen topics zie die ik heb gemaakt. Zo kan ik het antwoord terugvinden op een vraag die ik lang geleden heb gesteld. Nu krijg ik een lijst te zien waar ik ooit in heb gereageerd

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Je kunt de zoekfunctie gebruiken, met een lege query maar door uit te klappen de topicstarter in te vullen. Zie deze link voor de output.

[ Voor 18% gewijzigd door gambieter op 15-03-2013 16:41 ]

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Work around: klik

Gewoon zoeken op je eigen nickname, en alles jaartallen aanzetten ;)

Ey!! Macarena \o/

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:19

Fiber

Beaches are for storming.

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 16-11 13:03

Saven

Administrator

Topicstarter
Hmm das idd wel een bruikbare workaround :) Misschien toch handig als der ooit een lijstje bij komt in de myreact :P

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Mik die URL in je bookmarks/favorieten in je browser. Je kan ook zoeken op je user-id, dan is het in iedergeval ook nog safe als je een nick-change aanvraagt.

Ey!! Macarena \o/

• Fiber
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 01:19

Fiber

Beaches are for storming.

RaZ schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:39:
Work around: klik

Gewoon zoeken op je eigen nickname, en alles jaartallen aanzetten ;)
Alle jaartallen uitzetten geeft meer resultaten...

Keep your wits sharp, your heart open and your gun loaded. And never mess with mother nature, mother in-laws and, mother freaking Ukrainians.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
Saven schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:40:
Hmm das idd wel een bruikbare workaround :) Misschien toch handig als der ooit een lijstje bij komt in de myreact :P
Ik neem aan dat je dit toch echt eens in de paar maanden zou willen doen? De gemaakte threads verschijnen sowieso in de post history als er een update is?

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Pagina: 1