[BUG] Dichtheid niet aanpasbaar

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Als ik de dichtheid aanpas via het tandwieltje rechtsboven naar normaal en ik ga naar een andere pagina (op tweakers), staat hij weer op compact. Dus elke keer als ik van pagina verander schiet hij weer terug naar compact. Vooral onhandig als je op een catergorie hebt geklikt (bijvoorbeeld computers of games), dan kom je namelijk niet meer terug naar "alles'' zonder weer de instelling tijdelijk op normaal te zetten en dan op ''alles'' te klikken...

Ik gebruik Chrome 25.0.1364.172 m in Windows 8

Afbeeldingslocatie: http://gyazo.com/e73a241458fcb19855933870ce6376a8.png?1363359118

edit: sorry vd titel, had moeten zijn "Dichtheid niet aanpasbaar''

[ Voor 13% gewijzigd door Appel105 op 15-03-2013 19:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow16
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-06 17:14
Ik heb het geprobeerd, maar krijg het op geen enkele manier gereproduceerd. Heb je het op bepaalde pagina's of maakt dat niet uit?
Verder nog plugins in chrome draaien?

Ik zit met windows 7 en zelfde chrome.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Niet online
Maakt niet uit op welke pagina het is, als ik de slider aanpas zie ik het direct veranderen op de pagina. Maar als ik dan naar een andere pagina ga is het weer ongedaan gemaakt... Ik heb geen extensies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Bij het wijzigen van de density wordt dit middels een ajax request gepost naar http://gathering.tweakers...s&action=save&output=text
Zou je met de network tools (via F12) kunnen kijken of die request wel gedaan wordt?

Intentionally left blank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Appel105
  • Niet online
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet wist hoe dat moest, dus heb ff gezocht. In het tablad Network kwam de link die je stuurt voor, als ik de slider veranderde. Ik denk dus dat er wel een request gedaaan word...