Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Beste tweakers,

Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen. Ik wil graag een tablet kopen maar ik weet eigenlijk niet welke voor mij het beste is.
Nu heb ik de keuze verminderd tot 3 tablets, ik twijfel tussen de:

Asus EEEpad Prime TF201
of
Asus Transformer Pad TF300T
of toch nog even wachten op de
Asus Smart Pad 10" ME301T(weet toevallig iemand wanneer deze leverbaar zijn?)

Ik wil de tablet gaan gebruiken voor de dagelijkse dingen. Geen films, games of fotobewerkingsprogramma's.

Welke tablet zouden jullie mij aanraden?

Alvast bedankt voor het antwoord! :)

Verwijderd

Dit zijn 2 betere tablets 1 van Asus & 1 van Samsung:

- de eerste tablet
- de tweede tablet

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2013 16:30 . Reden: foutje hersteld ]

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 22:23
Ik sluit mij bij BartezZz aan. Als je geen games of films wilt kijken is de Nexus 7 een mooie uitkomst.
Als 7" te klein is kan je eventueel nog voor de Transformer Prime gaan. Heb je ook gelijk een toetsenbord met geïntegreerde batterij.
Een TF700 zou ik in jouw geval niet nemen; die is qua prijs/gebruiks verhouding totaal uit verhouding.

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
ironsidetugnl schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:08:
Een TF700 zou ik in jouw geval niet nemen; die is qua prijs/gebruiks verhouding totaal uit verhouding.
TF700 heeft een dock er bij. In dat opzichte vind ik het geen verkeerde prijs t.o.v. de Nexus.

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

• SemperEgo
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 18-07-2024
De Nexus 10 is van Samsung...

Verwijderd

SemperEgo schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:42:
[...]

De Nexus 10 is van Samsung...
My mistake, is nu weer verbeterd! ;)

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 13-11 22:23
LiquidT_NL schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 15:24:
[...]

TF700 heeft een dock er bij. In dat opzichte vind ik het geen verkeerde prijs t.o.v. de Nexus.
Het klopt van het dock; De infinity is vergelijkbaar met de Prime, maar de infinity heeft betere specs.

Wat ik bedoelde te zeggen:

750 euro voor een tablet waar geen hoge eisen aan vast zitten is een beetje te veel van het goede :+

• LiquidT_NL
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-05-2021
ironsidetugnl schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 16:39:
[...]

Het klopt van het dock; De infinity is vergelijkbaar met de Prime, maar de infinity heeft betere specs.

Wat ik bedoelde te zeggen:

750 euro voor een tablet waar geen hoge eisen aan vast zitten is een beetje te veel van het goede :+
Ik zag alleen de Dixons prijs van 630, zie nu dat die niet helemaal marktconform is (maar nog steeds wel op te halen!).

edit: je hebt dus helemaal gelijk :)

[ Voor 3% gewijzigd door LiquidT_NL op 15-03-2013 16:44 ]

Explorers in the further regions of experience...demons to some, angels to others.

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt voor de antwoorden! :)
Pagina: 1