Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 415271

Topicstarter
Hallo,

Ik heb laatst deze Wi-Fi adapter gekocht voor mijn PC. Het werkt perfect na het installeren van de bijgeleverde drivers. Code invoeren en ik heb gewoon internet enzovoort. Echter als ik de computer opnieuw opstart, moet ik de netwerksleutel steeds opnieuw invoeren.

Ik heb een herinstallatie van de drivers geprobeerd. Ook heb ik de drivers van de site geprobeerd, geen verschil. Ik heb geprobeerd om de code in het bijgeleverde TP-Link programma in te voeren én in de gewone Windows draadloze verbindingen in te voeren. Geen verschil

Enig idee?

Met vriendelijke groet,

Jan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper®
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Als je gebruik maakt van je default windows wifi functionaliteit kan je de verbinding handmatig toevoegen, hier kan je gewoon je WPA/WPA2 key opslaan en aangeven dat je automatisch verbinding wil maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 275015

Ik probeer na een nieuwe win7 64 installatie de TL-WN725N van TP-link te installeren. W7 herkende hem niet en ook de installatiesoftware van TP-link zei dat er geen draadloze usb-stick werd gedetecteerd. Vervolgens heb ik handmatig het apparaat gekoppeld aan een WLAN usb adapter, maar nu krijg ik steeds een blue screen als ik de tp-link van usb apparaat verwissel. Daarnaast zie ik hem niet altijd in apparaatbeheer staan. Iemand dezelfde problemen of een oplossing?