Toon posts:

Redhat <7 geen duron 900?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ìk had een probleempje met m'n hd, maar dat had ik dus op gelost (Redhat <7 maxtor), maar nu start ik linux op met disk, krijg ik een eens een hoop berichten zoals duron, en idle, enne cpuid 00, bla bla, en vervolgens een critical error en stop de zooi er mee. Ik gebruik Red Hat 6.2. Nieuwe kernel?

• igmar
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-06 18:56

igmar

ISO20022

Op zondag 03 juni 2001 14:32 schreef gilseboer het volgende:
Ìk had een probleempje met m'n hd, maar dat had ik dus op gelost (Redhat <7 maxtor), maar nu start ik linux op met disk, krijg ik een eens een hoop berichten zoals duron, en idle, enne cpuid 00, bla bla, en vervolgens een critical error en stop de zooi er mee. Ik gebruik Red Hat 6.2. Nieuwe kernel?
Ja, d'r treed een exception op omdat de kernel denkt dat je een intel CPUID instruct hebt, maar die van de Duron schijnt iets anders te werken. 2.4 snapt het iig, en 2.2.19 geloof ik ook

Igmar

• Jack Flushell
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-08 07:34
Je moet in je lilo.conf iets toevoegen (en dan lilo draaien dûh). Zoek ff bij RedHat support en je hebt ut, want ik ben het vergeten |:(

• ACM
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

ACM

Software Architect

Werkt hier

• Dualdude
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18-06 23:18
Ik heb Slackware 7.1 op een Duron 750 Draaien, zit standaard een unmodified 2.2.16 kernel bij, en geeft geen problemen. Maar ik zou gewoon een 2.4.5 gaan draaien. Of een 2.2.19