Fotogallery bij reviews

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 93986

Topicstarter
Vroegah, zag je nog wel eens aan het einde van een review een verzameling foto's van een product. Netjes met een witte achtergrond en goed belicht. Hier werden de details van een product nog in uitgelicht en had je een goed overzicht van het geheel.
Het viel mij toevallig op dat bij de reviews van de Samsung en de HTC mobieltjes van de afgelopen 2 dagen niet meer gebeurde. Misschien wel eerder maar ik bekijk niet iedere review dus het viel mij nu pas op.

Is dat bewust dat er geen gallery meer is of is het toevallig. Persoonlijk vond ik het altijd wel een handig onderdeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakjur
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 15:32

Tweakjur

Redacteur
Wat de Samsung Galaxy S4 betreft is dat natuurlijk logisch: Arnoud is in New York en heeft daar de eerste hands-on gedaan. Die foto's maken we zelf, hier in onze studio. Dat kan natuurlijk niet als je aan de andere kant van de wereld bezig bent ;).

Waarom ze bij de HTC One ontbreken weet ik niet, dat kan Arnoud misschien zelf vertellen als ie terug is ;).

(was voorheen JJJur, nickchange 4-8-2014)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 20:11

arnoudwokke

Redacteur
Het heeft een praktische reden: nu veel meer dan vroeger upload ik meer foto's en screenshots; niet alle zijn bruikbaar (sommige vanwege lage resolutie, andere vanwege privacygevoelige info), maar die gallery's maken we door alle foto's te selecteren en vervolgens de code in de review te zetten. Nu zou ik alle vinkjes voor foto's apart moeten zetten, maar dat is me iets te veel werk voor iets dat - zo bleek uit de statistieken - vrijwel niemand bekeek ;)