Hallo Tweakers. Ik ben zelf beginnend fotograaf. Hartstikke leuk, maar poeh wat valt er veel te leren als je nog maar net begonnen bent. Gelukkig heb ik de tijd en is er eigenlijk geen druk. Het is gewoon voor de lol. Nu zijn ik en mijn inmiddels vrouw een maand geleden getrouwd. Hiervoor heb ik een kennis gevraagd foto's te maken. Er zit best wat tussen maar het mist net het een en ander. Verkeerde focuspunten, achtergronden die storen, enz.
Ben nu specifiek met een foto bezig waarvan de achtergrond veel te scherp en daarmee storend is. Heb de achtergrond er al uit gesloopt maar kom hierbij te zitten met wat restafval. Onder de sluier van mijn vrouw zit nog een stukje achtergrond. De nieuwe achtergrond heeft ook wat schoonheidsfoutjes. Welke tool in Photoshop CS6 kan ik hiervoor gebruiken? Hoop dat ik een beetje duidelijk ben.
Ben nu specifiek met een foto bezig waarvan de achtergrond veel te scherp en daarmee storend is. Heb de achtergrond er al uit gesloopt maar kom hierbij te zitten met wat restafval. Onder de sluier van mijn vrouw zit nog een stukje achtergrond. De nieuwe achtergrond heeft ook wat schoonheidsfoutjes. Welke tool in Photoshop CS6 kan ik hiervoor gebruiken? Hoop dat ik een beetje duidelijk ben.