Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 14-07 11:28
Ik heb me laten verleiden tot een Lumia 620 omdat ik overal op het net vond dat er een simpele workaround bestond die het mogelijk maakte om toch meerdere google calendars te gaan syncen met een WP8 toestel. (ter info: via http://m.google.com/sync ) - mijn meerdere kalenders zijn voor mij de voornaamste reden om een smartphone te gebruiken.

Helaas lijkt die workaround niet langer te werken.

Ik vind echter geen goede handleiding om CALDAV links te laten werken met de WP8 kalender app.

Heeft een van jullie al een oplossing gevonden voor dit probleem? (Outlook kalenders gebruiken is geen optie aangezien de kalenders niet allemaal van mij zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bernie V
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 13-01-2024
check http://www.reddit.com/r/w...ndars_to_my_phone/c8ptbc9

Bij mij werkt dit als een tierelier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Dank je! Met Firefox (en useragent Iphone 3.0) werkte het eveneens.

(maar wat een belachelijke pesterij om dit enkel voor Apple producten nog toe te staan. Voor betalende klanten, daar kan ik nog inkomen, maar als het voor alle Apple apparaten werkt, waarom het dan niet voor iedereen open laten...)
8)7

Trouwens, _/-\o_ want dit redt voor mij het hele WP8 gebeuren :) Fijne telefoon maar ik kon er niet blij mee zijn zonder deze functionaliteit!

[ Voor 83% gewijzigd door Dryhte op 15-03-2013 15:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Dit lijkt niet meer te werken... ik zie enkel nog oude 'recurring' entries in mijn secundaire calendar, en de nieuwste komen er niet meer in.

Werkt dit bij anderen wel nog?

Hmm, lukt nu wel weer (na opnieuw uitvoeren van de nodige stappen) maar niet meer betrouwbaar (er zijn enkele afspraken die niet gesynct worden. Laat MSFT maar snel werk maken van die CALDAV ondersteuning. :-(

[ Voor 37% gewijzigd door Dryhte op 29-03-2013 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-07 11:37
Ik heb de stappen van deze link gevolgd:
http://www.windowsphone8t...ultiple-google-calendars/

Hiermee subscribe je je live account op meerdere Google agenda's. Op deze manier heb ik een agenda van een externe locatie ingeladen wat normaliter niet werkt met Google Calendar op Windows Phone. Wellicht helpt dit ook voor jouw probleem.

De synchronisatie werkt overigens ook gewoon goed. Ik ben verder geen foute data of andere synchronisatie issues tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Is dat 2-way? (dus als je op je telefoon iets aanpast, wordt dat dan ook zichtbaar in de kalender)? In dat geval misschien toch een oplossing (ook al is het een omweg via outlook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Farmir
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 12-07 11:37
Dryhte schreef op dinsdag 02 april 2013 @ 10:30:
Is dat 2-way? (dus als je op je telefoon iets aanpast, wordt dat dan ook zichtbaar in de kalender)? In dat geval misschien toch een oplossing (ook al is het een omweg via outlook)
Nee helaas niet.

Windows Phone kan op één of andere manier niet meerdere agenda's uit één google account inladen.
Hij accepteert er helaas maar eentje. De standaard agenda zeg maar.

Ik laad één externe agenda in en houdt mijn persoonlijke afspraken nu in de main agenda van google calendar bij. Dit is dus work-around die wel voor mij werkt, maar waarschijnlijk niet voor heel veel andere mensen.

Als je dus zelf afspraken wil toevoegen in je Google Calendar in meerdere agenda's werkt het niet, omdat je die uitleest uit je Live account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dryhte
Ja ik zie het (had het net ook uitgeprobeerd). Maar toch bedankt, het subscriben werkt inderdaad ok als je die agenda enkel wil zien.
Pagina: 1