Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Hoe zijn de files in de ochtendspits rond Keulen

Pagina: 1
Acties:

• Erazzzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 00:33

Erazzzer

Fear me, I'm German!

Topicstarter
Zaterdag moet ik naar een beurs in Keulen. Nu kan ik me van 2 jaar geleden herinneren dat het een grote bak ellende met files was. Nu ben ik op internet op zoek naar een plaatje met de spitsdrukte van vanochtend rond Keulen om te kijken van welke kant ik Keulen het beste binnen kan rijden. Echter is dit onmogelijk te vinden, gezien alles alleen de huidige drukte weergeeft. Wie weet waar ik een kaartje kan vinden met de spitsdrukte rond Keulen, om laten we zeggen, 9 uur vanochtend?

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01:15

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Toch niet zo moeilijk te vinden? Gewoon bij ADAC (DE variant op ANWB):
http://www.adac.de/reise_...nendprognose/default.aspx
Staustrecken

[...]

A 3 Köln - Frankfurt - Würzburg - Nürnberg - Passau

[...]

Vollsperrungen

A 1 Kölner Ring, Euskirchen - Köln in beiden Richtungen zwischen Kreuz Köln-West und Anschlussstelle Köln-Bocklemünd von Samstag, 16. März, 19:00 Uhr, bis Sonntag, 17. März, 16.00 Uhr
A 59 Duisburg Richtung Dinslaken zwischen Duisburg-Wanheimerort und Duisburg-Duissern von Freitag, 15. März, 21:00 Uhr, bis Montag, 18. März, 05:00 Uhr
A 59 Dinslaken Richtung Duisburg zwischen Kreuz Duisburg und Duisburg-Wanheimerort von Freitag, 15. März, 21:00 Uhr, bis Montag, 18. März, 05:00 Uhr
Kortom feest in de buurt van Köln dit weekend, met files verwacht op de A3 (weliswaar ten zuiden van Köln, maar toch...), A59 bij Duisburg afgesloten van vrijdag tot maandagochtend en A1 ook nog eens op zaterdagavond afgesloten bij Köln.

Oslik blyat! Oslik!