Beste tweakers,
Ik heb een bijzonder probleem, ik zoek een kleine monitor voor op een "verkooptafel" in een nette moderne winkel.
Ik zat te denken aan ca. 19": de huidige monitoren zijn 15".
Veel groter lijkt me niet fijn, de monitor vormt al snel een barrière tussen de verkoper en de klant.
Aangezien de rug naar de klant staat moet die er netjes en strak uit zien. Bijvoorbeeld met pianolak of aluminium a la Apple, aansluiting aan de onderkant, geen al te grote type plaatjes...
Technische specificaties zijn ondergeschikt aan het uiterlijk, prijs is niet het grootste probleem.
Het probleem is alleen dat dit soort monitoren voor mij niet te vinden zijn.
Alles is tegenwoordig erg groot, ook erg mooi, maar toch wel ERG groot....
Heeft iemand een goed idee?
Ik heb een bijzonder probleem, ik zoek een kleine monitor voor op een "verkooptafel" in een nette moderne winkel.
Ik zat te denken aan ca. 19": de huidige monitoren zijn 15".
Veel groter lijkt me niet fijn, de monitor vormt al snel een barrière tussen de verkoper en de klant.
Aangezien de rug naar de klant staat moet die er netjes en strak uit zien. Bijvoorbeeld met pianolak of aluminium a la Apple, aansluiting aan de onderkant, geen al te grote type plaatjes...
Technische specificaties zijn ondergeschikt aan het uiterlijk, prijs is niet het grootste probleem.
Het probleem is alleen dat dit soort monitoren voor mij niet te vinden zijn.
Alles is tegenwoordig erg groot, ook erg mooi, maar toch wel ERG groot....
Heeft iemand een goed idee?