Windows 8 activeren lukt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 10:09
Probleempje hier..

Ik heb in januari een windows 8 licentie online gekocht, via paypall voor 29,99, ik gebruikte windows 7 HP en heb voor 29,99 een windows 8 pro licentie kunnen kopen, was een aanbieding die tot 31 januari was, dus gebruik van gemaakt.

Via een wizard heb ik de productcode ingevoerd, vevolgens via dezelfde wizard een iso gedownload, zodat ik deze later kon installeren.

Pas vandaag ben ik overgegaan op installatie; heb de gebrande iso in het de dvd rom gedaan, opgestart vanaf de dvd, harde schijf alle partities gewist en een schone instalaltie gedaan. Alles ging normaal, en werkt prima. Bij het installeren van windows 8, meteen in het begin, moest ik de productcode al opgeven, en die werd ook gewoon geaccepteerd. Echter..tijdens activeren zegt ie dat ik een ongeldige productcode heb en vervolgens kan ik de hele pc niet meer gebruiken. Code klopt zeker weten, heb hem nog in mijn mail staan.

Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gambieter
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online

gambieter

Just me & my cat

Een Windows 8 voor 29.99 klinkt als een illegale licentie, of misschien een MSDN-licentie. Waar heb je deze gekocht, en waarom denk je dat deze wel legaal zou moeten zijn?

I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 14:19

Quad

Doof

gambieter schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 21:57:
Een Windows 8 voor 29.99 klinkt als een illegale licentie, of misschien een MSDN-licentie. Waar heb je deze gekocht, en waarom denk je dat deze wel legaal zou moeten zijn?
Dat is de upgrade licentie en gewoon legaal dus.

@TS, al een keer opnieuw geprobeerd?

[ Voor 5% gewijzigd door Quad op 14-03-2013 22:03 ]

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beascob
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-10 22:59
upgrade vraagt imho W7 of XP op de schijf . een verse instal vergt extra werk google maar eens.

gewaarwordingshorizon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

beascob schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 22:14:
upgrade vraagt imho W7 of XP op de schijf . een verse instal vergt extra werk google maar eens.
Nee, normaal niet, ik heb het op dezelfde manier gedaan als de TS en dat werkt prima.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

beascob schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 22:14:
Nee, normaal niet, ik heb het op dezelfde manier gedaan als de TS en dat werkt prima.

Je moet wel inderdaad de betreffende installatie op de partitie hebben staan, correct maar dat had de TS ook.

Edit: ging wat mis :F

[ Voor 3% gewijzigd door Quad op 14-03-2013 22:19 ]

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewal
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-10 10:09
Nou..ik heb inmiddels het nog een keer precies zo gedaan, cd erin, opnieuw partioneren en nu staat er windows is geactiveerd..snap er niks meer van, maar het werkt nu gelukkig.
Pagina: 1