iPhone 5 kopen in New York

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexdex
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-03 15:42
Hallo,

Ik ben al een tijdje aan het nadenken of ik nou een iphone 5 zal kopen of niet.
Nu ga ik binnenkort naar New York en nu is mijn vraag of het mogelijk is daar een simlock vrij toestel te kopen waarmee ik dus gewoon in nederland kan bellen etc.

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R3NSE
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 05-11-2020
Ik heb mijne (A1428 GSM model) ook uit NY, doet het op het Nederlandse netwerk. Alleen gaat 4G het niet doen volgens mij, kan je nachecken per model. A1429 en A1428 gaat het dan om, hier meer info.

Greetings from Earth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pexdex
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 17-03 15:42
Bedankt voor uw reactie.
Toch begrijp ik het niet helemaal, bij de modellen staan allemaal landen maar Nederland is daar niet 1 van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Pexdex schreef op donderdag 14 maart 2013 @ 22:31:
Bedankt voor uw reactie.
Toch begrijp ik het niet helemaal, bij de modellen staan allemaal landen maar Nederland is daar niet 1 van.
Wij hebben model A1429 (GSM). Er zijn in Nederland nog geen LTE netwerken waarop de iPhone kan, dus daarom staat Nederland nog niet in het rijtje ;)

Het meest vergelijkbare Amerikaanse model is de A1429 (CDMA), maar ik weet niet of die simlockvrij zijn zodat je er in Nederland een simkaartje kan instoppen. Dat CDMA model ondersteunt in theorie wel alle Nederlandse frequenties + enkele extra LTE frequenties + CDMA.

Als je het veilig wilt spelen ga je voor het Amerikaanse GSM model, maar die zal in Nederland sowieso geen 4G ondersteunen.

[ Voor 19% gewijzigd door Uniciteit op 18-03-2013 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaxPoweR
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08:58

MaxPoweR

-=StopTech=-

Ik zou een A1429 (CDMA) nemen, die ondersteund de meeste netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patjeee
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 13-07 22:14

Patjeee

Ik woon in Boston MA

Moet gewoon lukken man , Ik woon zelf in Amerika en heb mijn iPhones in nederland gebruikt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Compizfox
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 11:28

Compizfox

Bait for wenchmarks

Ik denk niet dat je er ééntje met GSM-support gaat vinden. De vraag is of je dat met WCDMA (UMTS) en HSDPA nodig hebt.

Gewoon een heel grote verzameling snoertjes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-07 22:48
In Amerika hebben ze de A1428 en de A1429, in Nederland hebben we alleen de A1429 maar dan zonder CDMA. Het enige verschil tussen de Nederlandse en Amerikaanse A1429 is het uitgeschakelde CDMA gedeelte. Je kunt deze tegenwoordig los kopen zonder simlock, kan zijn dat je dan om een Verizon model moet vragen zonder contract; deze zijn simlockvrij. Ik ga hetzelfde doen over een week.

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

bokkow schreef op zondag 31 maart 2013 @ 18:36:
In Amerika hebben ze de A1428 en de A1429, in Nederland hebben we alleen de A1429 maar dan zonder CDMA. Het enige verschil tussen de Nederlandse en Amerikaanse A1429 is het uitgeschakelde CDMA gedeelte. Je kunt deze tegenwoordig los kopen zonder simlock, kan zijn dat je dan om een Verizon model moet vragen zonder contract; deze zijn simlockvrij. Ik ga hetzelfde doen over een week.
Het CDMA model 1429 bevat andere hardware dan het GSM model A1429. Het CDMA gedeelte is niet uitgeschakeld; dat zit er gewoon niet in. Daarnaast ondersteunt het CDMA model méér LTE netwerken.

Ik neem aan dat het iets met kosten te maken heeft voor Apple. Het CDMA model is hetzelfde als het GSM model, behalve dat het dan wél CDMA ondersteunt en meer LTE netwerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13-07 22:48
Okidoki, nog beter dus! Een echt wereldtelefoon :)

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Pagina: 1