Heb hier naast mun BP6'tje nog 2 comps staan
PC-Chips M571 83MHz Socket7 mobo + Cyrix 6x86MX PR233@225 (3x75) als servertje
Amptron PM8600 75MHz Socket7 mobo + AMD K6-2 400@450 (6x75) voor mun vriendin
Het probleem was al heel oud, had ooit al een paar keer geprobeerd de AMD in de PC-Chips te zetten, omdat het een hogere bussnelheid biedt. De Cyrix loopt namelijk niet lekker op 83MHz (algemeen bekend
), terwijl de AMD standaard op 100MHz kan lopen (jaja ik weet het, had een SuperSocket7 mobo daarvoor moeten aanschaffen, maar das een ander verhaal
). Welnu, als ik probeer de AMD in de M571 te proppen, dan krijg ik een zwart scherm, welke multiplier, FSB, voltage instelling en BIOS versies dan ook 
Nu zit de AMD voorlopig maar in de Amptron mobo totdat ik een paar dagen geleden op het Internet zocht naar de combo M571 + AMD. En warempel ja een paar mensen hadden zulke combos lopen...
Iemand hier in GOT enig ervaring mee gehad? En zoja hoe kreeg je het draaiende??? Welke instellingen???
PC-Chips M571 83MHz Socket7 mobo + Cyrix 6x86MX PR233@225 (3x75) als servertje
Amptron PM8600 75MHz Socket7 mobo + AMD K6-2 400@450 (6x75) voor mun vriendin
Het probleem was al heel oud, had ooit al een paar keer geprobeerd de AMD in de PC-Chips te zetten, omdat het een hogere bussnelheid biedt. De Cyrix loopt namelijk niet lekker op 83MHz (algemeen bekend
Nu zit de AMD voorlopig maar in de Amptron mobo totdat ik een paar dagen geleden op het Internet zocht naar de combo M571 + AMD. En warempel ja een paar mensen hadden zulke combos lopen...
Iemand hier in GOT enig ervaring mee gehad? En zoja hoe kreeg je het draaiende??? Welke instellingen???