[SimCity} Debug mode

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stefanxxx511
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-09 13:38
nu schijnt het ook mogelijk te zijn om de debug mode van SimCity te kunnen activeren dmv van de SimCity_Game.package bestand te editen

zo kun je buiten de regio de snelwegen etc aanpassen

zie YouTube: SimCity 5 - Edit freeway anywhere even outside boundary, still saves and syncs!

via deze site staat een tutorial

zelf lijkt me dit leuk, maar die tutorial is nogal vaag.
quote: met de nadruk op:
Now you have 100% editable UI/Whatever else is in there code. For this quick tutorial we are going to find the line that starts with

simcity.GetFudgedPopulation() = function

I assume you know how to edit javascript so it should be self explanitory but two lines after put

return a;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het lijkt me geen goed plan om dit uit te proberen als we kijken naar ervaringen in het verleden. (BF3 colour fix)

Dat terzijde wordt het leuk om binnen een aantal dagen een 4096 x 4096 stad te zien :)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-03-2013 12:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anandus
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Heel interessant, al is het nqatuurlijk jammer dat je niet kan saven.
Maar desalniettemin, een interessante ontwikkeling!

Al vrees ik wel dat er binnenkort een patch uit zla komen die dit onmogelijk zal maken.

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je loopt denk ik wel een groot risico dat je geband word door EA als ze er achter komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:38

The_Worst

Unox

Nee hoor. Ocean Quigley heeft al gezegd dat het wijzigen van .package-bestanden geen probleem is en Michael Long (Lead Artist) heeft zijn bewondering ook al uitgesproken. Je bent dus wel veilig. Enig risico dat je loopt is dat de server input controleert, ongeldige input en het wordt genegeerd.

Ben overigens wel benieuwd hoe ze het spel willen laten omgaan met mods, zeker als men andere steden kan bezoeken. Zal het spel mods automatisch downloaden, krijg je een foutmelding?

[ Voor 9% gewijzigd door The_Worst op 14-03-2013 21:29 ]

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL