Toon posts:

Overstappen iPhone > Samsung Galaxy S4: Muziek overzetten

Pagina: 1
Acties:
  • 496 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers-leden,

Aangezien Apple's producten in mijn ogen te weinig innovatief zijn geworden, ben ik van plan over te stappen naar Samsung. Wat mij hierbij het meest tegenhoudt, is het feit dat mijn muziek allemaal netjes geordend staat in iTunes (album, artiest, genre enz.) en ik diezelfde orde wil houden op mijn nieuwe Android telefoon. Dit roept bij mij twee vragen op.

1: Is het mogelijk om op de een of andere manier straks mijn nieuwe Samsung Galaxy te synchroniseren met iTunes?

2: Zo nee, is er dan in ieder geval een manier om ervoor te zorgen dat alle orde die ik aangebracht heb in mijn muziekcollectie mee te nemen naar Android? Veel van mijn muziek staat in iTunes goed geordend, maar in de bestanden zelf niet. Kan ik iTunes de .mp3-bestanden zelf ook laten ordenen of zal ik dat handmatig moeten doen?

Ik hoop dat ik mijn vragen duidelijk gesteld heb...

Bedankt voor de hulp alvast!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17:49
Daadwerkelijk de eerste link die ik vind op "sync samsung galaxy s with itunes"
En persoonlijk denk ik dat dit beter past in een Samsung Galaxy topic, veel plezier met je nieuwe Android ervaring

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shytah
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 30-09 02:46
Beste Jesse487,

Tweakers.net is geen vraagbaak. Er wordt van je verwacht dat je zelf eerst onderzoek verricht alvorens je vragen in dit forum te stellen. Uit je startpost kan ik niet opmaken of je dit hebt gedaan. Wanneer je je richt tot Google zal je genoeg antwoorden vinden m.b.t. het synchroniseren van iTunes met een Android-toestel.

[google=iTunes android sync]

[ Voor 3% gewijzigd door Daedalus op 25-03-2013 17:42 . Reden: lmgtfy-links zijn lame. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRepsac
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14-08-2024
doubleTwist is daar een erg handig programma voor! Deze gebruikt je muziek uit itunes en kun je gemakkelijk op je Android-telefoon zetten.
Gebruikte ik destijds met mijn Android telefoon ook (ik ben juist overgestapt naar de iPhone ;) )

http://www.doubletwist.com/

[ Voor 7% gewijzigd door iRepsac op 25-03-2013 17:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Zoals je ziet is met wat Googlen eenvoudig zelf een antwoord te vinden op je vragen :) Kijk 'ns de links en handleidingen door die in dit topic gegeven worden. Mocht je er niet uitkomen, dan mag je een nieuw topic openen, waarin je duidelijk vermeldt wat het probleem is, waar je naar gezocht hebt, wat je geprobeert hebt en wat er niet werkt.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Dit topic is gesloten.