Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Verlies verbinding PS3 de rest wel werkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hello,

Hopelijk kan iemand mij helpen met mijn volgende probleem.

Situatie:
Ik woon boven een winkel deze heeft internet van KPN. Gaat er van beneden een kabel naar boven
waarop ik een router (gebruik gewoon als switch) heb aangesloten. Internet op PC doet het wifi doet het helemaal goed.
Mijn ps3 met kabel aangesloten en werkt ook. Alleen nu komt het, gebeurt het dat als ik thuis kom van werk dat ik hem aanzet en dat hij geen verbinding kan maken met netwerk terwijl mijn internet op pc en wifi het wel gewoon doen.. Ik moet dan de winkel in om de modem te resetten als ik dat gedaan heb doet hij (ps3) het weer. Nu begint dit mij wel redelijk te irriteren. Hebben jullie een idee/oplossing?

Enige wat ik nu als oplossing zie is zelf bij een provider internet (kabel) ga nemen alleen dan heb ik het probleem dat de modem dichtbij het punt van ingang moet zitten en is ongeveer 4/5 meter...

Mvg,

Jacco

Verwijderd

Is het KPN i.c.m. de Experiabox? Welk NAT Type geeft je PS3 weer, wanneer hij online is?

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op vrijdag 15 maart 2013 @ 07:20:
Is het KPN i.c.m. de Experiabox? Welk NAT Type geeft je PS3 weer, wanneer hij online is?
NAT type 2..
Durf niet met zekerheid te zeggen of het een experiabox is heb ik eerlijk gezegt niet op gelet (en geen verstand van kpn modems).

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 15-03-2013 08:07 ]

Verwijderd

De reden dat ik dat vroeg, was omdat ik dat in mijn vorige woning had. Toen had ik overigens NAT Type 3 en kon ik nauwelijks online gamen. Dus dan speelt er bij jou een ander probleem dan bij mij destijds. Ik ben verder niet bekend met het probleem. Heb je al op de KPN fora gekeken?